خانهاخبار
شایعات و عکس‌هایی جدید از گوشی هوآوی Ascend P6S

شایعات و عکس‌هایی جدید از گوشی هوآوی Ascend P6S

۱۳۹۲/۸/۲۹

به خاطر دارید که چند روز قبل در مورد گوشی جدید هوآوی صحبت کردیم و گفتیم که رئیس هوآوی تایید کرده است که نسخه 8 هسته‌ای گوشی نازک Ascend P6 معرفی خواهد شد.

 

به گزارش امروز عکس‌ها و مشخصاتی از این گوشی منتشر شده است که کاملا در تضاد با صحبت‌های رئیس هوآوی است. این مشخصات از گوشی Ascend P6S به صورت مستقیم از TENAA منتشر شده است.

 

از نظر ظاهری این گوشی دقیقا مانند گوشی نسل قبل خود است، وزن آن 120 گرم و 0.3 میلیمتر ضخیم تر است، صفحه نمایش این گوشی ۴.۷ اینچ خواهد بود که از نوع IPS است و کیفیبت 720p را دارد. اما از نظر پردازنده کاملا با یک گوشی جدید روبرو هستید پردازنده این گوشی یک پردازنده 28 نانومتری است که کارآیی آن بیش از 80 درصد است در حالی که همان مصرف انرژی را دارد.

 

بر طبق این شایعات این پردازنده نسل HiSilicon  و بر طبق طراحی پردازنده‌های ARM و 4 هسته‌ای است، 2 هسته این پردازنده از نوع Cortex-A15 با سرعت 1.8 گیگاهرتز و 2هسته از نوع Cortex-A7 با سرعت 1.2 گیگاهرتز است. پردازنده گرافیکی نیز Mali-T658 و رم گوشی نیز 2 گیگابایتی است.

 

image

 

image

 

دوربین همانند مدل قبلی 8 مگاپیکسلی و دوربین دوم نیز 5 مگاپیکسلی است. سیستم عامل گوشی نیز به احتمال قوی اندروید نسخه 4.4 کیت کت است.

 

اکنون باید منتظر معرفی گوشی از سوی هوآوی باشیم تا ببینیم که کدام مشخصات درست خواهند بود.

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۱/۱۹
این گوشی واقعا عالیه خودتون چند سال بعد شاهد میشین که این گوشی تمام گوشی ها رو زیر پاش له میکنه اگه میخواین از این گوشی بخرینزود دست به کار شین

مهمان

۱۳۹۲/۹/۴
حالا کی میاد هر وقت بیاد سریع می خرمش

مهمان

۱۳۹۲/۸/۳۰
به نظر من هوآوی چند سال دیگه کل بازارو تو اختیارش میگیره با این پیشرفتش.موافقا لایک کنن.

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۹
اولین هشت هسته ای واقعی از شرکتی که تازه جا افتاده کاره آسونی نیستا !!!

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۹
هواوی از glx بهتره. نمیشه با برندهای دیگه مقایسه کرد.