خانهاخبار
سامسونگ در کل دنیا تا کنون 800.000 عدد ساعت هوشمند Galaxy Gear فروخته است

سامسونگ در کل دنیا تا کنون 800.000 عدد ساعت هوشمند Galaxy Gear فروخته است

۱۳۹۲/۸/۲۸

همانطور که در خبر قبلی گفتیم بر طبق اخبار سامسونگ در کره جنوبی توانسته بود ۵۰.۰۰۰ ساعت هوشمند را به فروش برساند. ما منتظر اعلام رسمی فروش این ساعت در کل دنیا بودیم.

 

به گزارش اکنون  برای اولین بار سامسونگ امار فروش ساعت هوشمند خود را اعلام کرده است، خبرگزاری رویترز گزارش داده است که سامسونگ اعلام کرده از ماه ارائه یعنی ماه سپتامبر تا کنون در کل دنیا سامسوونگ توانسته 800.000 عدد از ساعت هوشمند خود را به فروش برساند که بسیار بیشتر از فروش این ساعت در کره جنوبی است.

 

البته بعضی از پیشنهادهای تشویقی سامسونگ که در برخی اپراتورهای انگلیس انجام شده در این فروش بی تاثیر نیست، سامسونگ در بعضی از اپراتورهای انگلیس یک ساعت مجانی به همراه گوشی گلکسی نوت 3 نیز ارائه می‌کرد.

 

image

 

با اینکه سامسونگ بر روی فروش این ساعت حساب زیادی باز نکرده است اما عقیده دارد که این ساعت می‌تواند پرفروش ترین ساعت هوشمند در بازار باشد که اگر این نظر سامسونگ درست باشد می‌تواند فروش ساعت سونی را پشت سر بگذارد. در تعطیلات سال نو میلادی سامسونگ می‌خواهد پیشنهادهای تشویقی بیشتری را برای فروش گلکسی گیر ارائه کند که این امر می تواند فروش گلکسی گیر را بیشتر کند.

 

منبع: Engadget

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱
مثالی دیگر از تیم تضمین کیفیت سامسونگ ، که کارخوبی انجام نمیدهد. گزارش های تازه رسیده حاکی از آن است که پس از چندماه استفاده از گلکسی اس ۴ و تورم باتری آن در سراسر جهان ، که باعث شده سامسونگ به ارائه جایگزین های رایگان برای این مشکل بپردازد. در حال حاضر ، یکی از بزرگترین ایستگاه های تلوزیونی در کره جنوبی نشان داد که تورم باتری های اورجینال گلکسی نوت رخ داده است و این باتری ها از لحاظ اندازه و فرم تغییر میکنند. بنا به گزارش های رسیده سامسونگ دلیل این موضوع را به پایان رسیدن عمر باتری ها دانسته . اما مشکل بزرگتر در اینجاست که بنظر میرسد کاربران برای تهیه باتری جدید باید هزینه ای را بپردازن

مهمان

۱۳۹۲/۸/۳۰
اموز اعلام شد این خبر از طرف سامسونگ بوده وکاملا دروغه... 800000 ساعت عرضه شده وبیشترش به فروشگاه ها به دلیل نا رضایتی و کاربردی ندونستن ساعت پس آورده شده... حتی گفته شده برای اینکه رقبت خرید ایجاد کنه به صورت مجانی همراه گلکسی نوت 3 عرضه کرده ! در کل یه خبر دروغ از سامسونگ بود که بگه بازار ساعت هوشمند تو دست سامسونگه...!

مهمان

۱۳۹۲/۸/۳۰
محض اطلاع عرض میکنم سامسونگ این تعداد رو نفروخته بلکه این تعداد رو به فروشگاهه فرستاده و معلوم نیست چقدرش فروش رفته- وطبق گزارش ها خیلی ها از این ساعت بخاطر کرایی پایینش و مشکل داشتن با برنامه هاش ناراضی اند سامسونگ هم برای اینکه از ضرر بوجود اومده 30% رو جبران کنه از طرح هایی مثل خرید یک مدل مشخص از یک اپراتور مشخص یک ساعت هوشمند رایگان نیز میدهد

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۹
100دلار؟؟ میتونم باهاش نیمی از کاشی و سرامیک کاری خونمو که در حال ساخته رو تموم کنم

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۸
جهت اطاع اینجا در سوید بطور مجانی همراه با Galaxy S4 ارایه میشه !