خانهاخبار
گوشی هوآوی Ascend P6S با پردازنده 8 هسته‌ای واقعی در راه است

گوشی هوآوی Ascend P6S با پردازنده 8 هسته‌ای واقعی در راه است

۱۳۹۲/۸/۲۶

گوشی هوآوی Ascend P6 بدون شک تنها گوشی باریک دنیا نیست اما باید به این حقیقت اعتراف کرد که این گوشی یکی از شیک ترین و خوش دست ترین گوشی‌های نازک دنیا است. این گوشی از نظر سخت افزاری نیز زیاد از گوشی‌های دیگر عقب نیست اما هوآوی می‌توانست از پردازنده قوی تری برای این گوشی استفاده کند تا این گوشی را به قوی ترین گوشی نازک دنیا تبدیل کند.

 

به گزارش به نظر می‌رسد که هوآوی ارزش گوشی خود را درک کرده و متوحه شده که این گوشی می‌تواند یک برگ برنده برای آن به حساب بیاید به همین خاطر هوآوی تصمیم گرفته تا نسخه بروز شده و پر قدرت تر این گوشی را با پردازنده 8 هسته‌ای معرفی و ارائه کند.

 

image

Ascend P6

 

این خبر کاملا موثق است زیرا توسط رئیس شرکت هوآوی Xu Xin Quan منتشر شده است. نام این گوشی احتمالا Ascend P6S نام دارد و به پردازنده 8 هسته‌ای واقعی مجهز است، منظور ما از واقعی این است که بر خلاف پردازنده حال حاضر سامسونگ با نام Exynos ، 8 هسته این پردازنده به طور همزمان می‌توانند با هم کار کنند.

 

دیگر مشخصات این گوشی هنوز در هاله‌ای از ابهام است اما نام P6S می‌تواند نشانگر این موضوع باشد که با بروزرسانی خیلی بزرگ و عجیبی روبرو نخواهیم بود. به علاوه در مورد قیمت و زمان ارائه نیز هنوز صحبتی نشده است.

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (29 نظر)

ronaldo

۱۳۹۴/۱۰/۲۲
داداش به نظرت گوشی من که هواوی هنور هست پس چطور میتونه موست ونتت را اجراع کنه هان.....خیلی راحتم اجراع میکنه ..... کجا مونده پی شیش اجراع نکنه ........اون پردازشگر گرافیکی هم میگی هیی به درد نمیخوره وقتی که هستت اینقدر قوی باشه

مهمان

۱۳۹۳/۹/۱۱
من کلا طرفدار برند خاصی نیستم. خودم گوشی اکسپریا زد2 دارم استفاده میکنم.یدونه هم از این گوشیای هواوی گرفتم با اینکه قیمتش نصف قیمت سونی بود اما باورتون میشه جلو سونی کم نمیاره. حتی تو بعضی جهاد خیلیم بهتره. قدرت وای فایش واقعا تکه. تو بازی هم واقعا عالیه. من با سونی ده دیقه بازی میکنم یا شارژش سریع تموم میشه یا انقد داغ میکنه که باید روش گوشت کباب کنی. گرم شدن یکی از مشکلات شایع گوشیها مخصوصا سونیه. چیزی که تو گوشی هواوی خیلی کمه نسبت به برندای غول. در کل هواوی گوشی قابل قبولیه هرکی بخره مطمءن باشه پشیمون نمیشه.

مهمان

۱۳۹۲/۹/۲
just Apple !!!

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۹
اقا دم شما گرم بچه مسلمونو خوب اومدی.خجالت هم خوبه والا .عین بجه ها چرت میگن به هم

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۸
جیدن دمش گرم - انشاالله موفق باشه و اینکه واقعا اینایی که میان از تمام برندا بد میگن و یا تبلیغ یکی دیگه میکنن اصلا میدونن گوشی چیه ؟؟؟؟ بابا خوبه سامسونگ و سونی و ... برا باباتون نیست انقدر تبلیغ و بد گفتن به بقیه شرکتها میکنید کمی از این عقل آکبند استفاده کنید بچه مسلمونید مثلا!!!! انقدر دشمنی دارید با یکی که چیز جدید میسازه و چون شما یک چیز دیگه دارید باید حتما ناسزا بارش کنید !!!! خیلی هنر دارید برید بسازید !!! شرکت سامسونگ بیاد مسخره کنه یه چیزی چون خودشون یه کاره ای هستن !!! شما چی؟؟؟ حتی برنامه نمیتونید برا گوشیاشون بسازید اومدید مسخره میکنید !!! و یه چیز دیگه مثلا + بخوره تو گینس ثبتم بشه به شما جایزه میدن؟؟؟؟ کله زندگیتون شده لایک و + شما که هیچ کاری برای پیشرفت کشور نمیکنید پس لطفا به تمامی برندها که تکنولوژی وارد میکنند احترام بذارید والا