خانهاخبار
گوگل شروع کرد؛بروزرسانی کیت کت 4.4 برای دو عضو خانواده نکسوس ارائه شد

گوگل شروع کرد؛بروزرسانی کیت کت 4.4 برای دو عضو خانواده نکسوس ارائه شد

۱۳۹۲/۸/۲۲

با معرفی شدن اندروید 4.4 خیلی از اندرویدی‌ها منتظر هستند تا این نسخه برای گوشی آن‌ها ارائه شود، اما طبق معمول اولین گوشی‌ها و تبلت‌هایی که این اندروید را دریافت می‌کنند گوشی‌ها و تبلت‌های خود گوگل یعنی خانواده نکسوس هستند.

 

به گزارش گوگل امروز اعلام کرد که دو تبلت نکسوس 10 و نکسوس 7 از امروز بروزرسانی 4.4 را دریافت خواهند کرد، همچنین در این اعلامیه آمده است که نکسوس 4 و نسخه سلولار نکسوس 7 نیز به زودی این نسخه از اندروید را دریافت خواهند کرد.

 

image

 

این نسخه از اندروید چند هفته قبل با معرفی نکسوس 5 به دنیا معرفی شد و دیگر اعضای خانواده نکسوس به ترتیب این بروزرسانی را زودتر از گوشی‌ها و تبلت‌های دیگر دریافت خواهند کرد. اما در بین کمپانی‌هایی که گوشی‌هایی به غیر از نکسوس دارند اچ تی سی و موتورولا قول داده‌اند که به زودی هر چه تمام تر کیت کت را برای گوشی‌های خود ارائه دهند.

 

اگر شما این بروزرسانی را دریافت کردید تجربه کاری خود با این نسخه را با با ما و دیگر کاربران در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

 

منبع: The Next Web

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۷
سلام این آپدیت فقط برای نکسوس ۷ (۲) هست چون من نسل اولشو دارم هنوز هیچی نیومده؟؟؟؟ با تشکر

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۶
با سلام خدمت دوستان.اندروید 4.3 برای samsung galaxy s4 اومده. ولی سوال من اینه که آیا اندروید 4.4 هم براش میاد؟ سوال دومم اینه که هر گوشی اندرویدی چقدر میتونیم اندرویدش رو ارتقا بدیم؟مثلا s4 اندروید 4.2 رو داره.من تا 4.3 ارتقا دادمش.اگه 4.4 هم براش بیاد مطمعا هستم بروی سخت افزارش میخوره.ولی 4.5 رو که در آینده شاهد باشیم نمیدونم بروی سخت افزارش میخوره یا نه!!!؟

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۶
valla man ke note 2 daram hanuz 4.1 akhe che vazeshe doostam hts one x dare 4.2 shode vali vase man in joorie 4.4 nakhastim baba be 4.2 4.3 ham razim

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۵
آيا واسه one x هم اين آپديت ارايه ميشه؟از لحاظ رم و سي پي يو جوابگوي اين آپديت هست يا نه؟ممنون ميشم جواب درستي بهم بدين.

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۵
یک سوال مهم! فایده این همه آپدیت اندروید چیه!؟؟ وقتی کمتر از 10 مدل گوشی اندروید 4.3 دارن و خیلی از مدلها هنوز آپدیت 4.3 و یا 4.2 رو ارائه نکرده فایدش چیه؟!