خانهاخبار
دو ویدئو برای ال جی جی فلکس؛چگونگی ترمیم خودکار گوشی را ببینید

دو ویدئو برای ال جی جی فلکس؛چگونگی ترمیم خودکار گوشی را ببینید

۱۳۹۲/۸/۲۱

ال جی یک گوشی با صفحه نمایش خمیده را معرفی کرده بود، این گوشی به طرز واقعی خمیده است و به کاربر حس یک گوشی خمیده را بسیار خوب القاء خواهد کرد.

 

به گزارش اکنون ال جی 2 ویدئو را برای این گوشی منتشر کرده است که در یکی از آن‌ها ویژگی خمیدگی صفحه نمایش را و دیگری ویژگی بسیار جالب ترمیم خودکار بدنه توسط خود گوشی را نشان می‌دهد.

 

در کنار این دو ویدئو ال جی 3 وسیله جانبی برای این گوشی معرفی کرده است، یکی از این‌ها کاور Quick Window، وسیله دیگر یک حافظه 16 گیگابایتی است که از USB On the go پشتیبانی می‌کند و دیگری یک قاب قابل اتصال به گوشی از طریق پورت USB است.

 

در ویدئوی اول ال جی تمام تلاش خود را می‌کند که نشان دهد گوشی G Flex به طور حقیقی یک گوشی با صفحه نمایش خمیده است، همانطور که در ویدئو مشاهده می‌کنید ال جی همچنین عکس پس زمینه زنده‌ ای را نشان می‌دهد که از ویژگی خمیدگی صفحه نمایش بهترین استفاده کرده است.

 

اما در ویدئوی دوم ال جی ویژگی ترمیم خودکار بدنه توسط گوشی را به همه نشان می‌دهد و اشاره می‌کند که در زمان کمتر از 5 دقیقه گوشی می‌تواند خود را ترمیم کرده و خط و خشی که در پشت آن افتاده را برطرف کند. این ویژگی نمی‌تواند خط و خش‌های خیلی عمیق را از بین ببرد اما برای خط و خش‌های کم عمق و عادی به خوبی کار خواهد کرد. می‌توانید این ویدئوها را در ادامه مشاهده کنید.

 

 

 

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۷
بابا دمش گرم عجب چیزی زده اول ویدئوش اومد که این گوشی واقعا انعطاف پذیره حالا هم که ویدئوش اومده که بدنه گوشی خود به خود ترمیم میشه. انصافا اول که اومده بود من این چیزا رو میشنیدم ولی میگفتم الجی هم مثل این همه دروغ هایی که اپل میگه داره چرت پرت میگه و میخواد بازار گرمی کنه ولی حالا مثل اینکه الجی بر خلاف اپل محصولاتش از ویژگی هایی که تعریف میکنه حقیقتا پشتیبانی میکنه.

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۶
نمی دونم ما ایرانی ها کی میخایم دست از تعصبات مزخرفمون روی ی برند خاص دست بر داریم اخه ادم عاقل اینکه اینجا بحث میکنید با هم فهش هم بدین چ نفعی برای شما داره فقط میخای ثابت کنی چون گوشین فلان مارکه بهتره اگه گوشیت خوب باشه ک خوبه دیگه چ نیازی به این بحث های بیخوده؟حداقل اگه قراره بحثی باشه سر ی مدل باشه نه مارک گوشی. از همه اینا گذشته من خودم اپل داشتم اره انصافا بسیار گوشی های خوب و رونی هستند اما فروختمش چون وقتی ک ب ایرانی الاصل مقیم امریکا نمی فروشه و کاملا ما رو تحقیر میکنه ب نظر شما باید اپل بگیریم دستمون ب نظر شما این چیزیه ک ما باید روش تعصب داشته باشیم یا اینکه کدوم مارک بهتره؟ حاظرم GLX بگیرم دستم iPhone نگیرم هر برندی در جای خودش قابل احترامه هر برندی گوشی خوب داره گوشی بد داره و مشتری خودش رو داره پس بهتره این رو بر عهده خود طرف بذاریم ک کدوم مارک ی بحث حرفه ای و فنی بکنید ک حداقل فصت اموزش ی چیزی برای دیگران فراهم بشه.ب امید روزی ک یکم با تفکر حرف بزنیم نه با تعصب.<<علی ن>>

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۶
تویی که میگی سامسونگ از اپل بهتره پول نداری اپل بخری وگرنه اپل از همه لحاظ از سامسونگ آشغال بهتره just apple

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۶
من نمیدونم چرا طرفداران اپل قبول نمیکنن که سامسونگ از اپل بهتره؟سامسونگ میاد یه نوآوری میاره که میشه با چشم با گوشی کار کرد ولی کاربران اپل میگن اپل بهتره/سامسونگ میاد صفحه گوشی خودشو SUPER AMOLED میکنه و صفحشو 5 اینچ به بالا با 441PPI بر اینچ میزنه باز هم میگن اپل بهتره.سامسونگ میاد دوربین 13 با رزولوشن بالا میزنه باز هم میگن اپل بهتره.سامسونگ میاد CPU 8 هسته ای میزنه باز هم میگن اپل بهتره.و خیلی چیزهای دیگه که حوصله نوشتنشو ندارم.حالا این قابلیت هایی که گفتم نصفشو داخل اپل نمیبینی.این همه میگی اپل بهتره یه قابلیت خوبشو بگو تا من راضی بشم.اصلا لازم نیست بگی/آقا همین که گوشی 3 میلیونی حتی 1 بلوتوث هم نداره معلوم میشه که بدردنخوره و باید با 1200 نوکیا که بلوتوث نداره مقایسه بکنیدش نه با S4 یا NOT 3 سامسونگ/در ضمن توضیحات سایت رو بخون تا متوجه شین که 81 درصد بازار رو اندروید در دست داره و فقط 12 درصد دست IOS هست/سامسونگ خودش به تنهایی 40 درصد بازار رو در دست گرفته/اپل ورشکست شد/تمام

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۵
گوشیت مثل هلی کوپترت سگوت می کنه یا نه فقط سونی که خراب شدن نمی شناسه