خانهاخبار
سیستم عامل تیزن بر روی یک دوربین سامسونگ ارائه شده است

سیستم عامل تیزن بر روی یک دوربین سامسونگ ارائه شده است

اما تا 2014 خبری از این سیستم عامل بر روی گوشی موبایل نخواهد بود.
۱۳۹۲/۸/۲۱

به خاطر دارید که چندین بار در مورد سامسونگ و سیستم عامل تیزن شرکت اینتل که قرار است بر روی گوشی‌های سامسونگ ببینیم صحبت کردیم. برخلاف تصور ما و تصور همه اولین بار این سیستم عامل را بر روی یک گوشی سامسونگی نخواهیم دید.

 

به گزارش این سیستم عامل اکنون بر روی دوربین سامسونگ به نام NX300M  وجود دارد، این دوربین در کره جنوبی در حدود 1 ماه است که به فروش می‌رسد و کسی تا کنون در مورد آن چیزی نمی‌دانسته است. سامسونگ در مورد این موضوع سکوت عجیبی داشته و تنها چیزی که اعلام کرده است که این دوربین 20.3 مگاپیکسل کیفیت دارد و سیستم عامل آن تیزن است.

 

image

 

بر طبق گزارشی از Korea Herald سامسونگ تصمیم گرفته تا اولین گوشی مجهز به سیستم عامل تیزن را تا 2014 ارائه نکند. همچنین گفته شده که سیستم عامل تیزن 3 در حال حاضر جدیدترین نسخه از این سیستم عامل است که از پردازنده‌های 64 بیتی نیز پشتیبانی می‌کند، به همین علت انتظار اینکه این سیستم عامل را گوشی گلکسی اس 5 ببینیم بسیار محتمل تر خواهد شد.

 

تصور می‌کنید که سامسونگ با سیستم عامل تیزن اینتل می‌تواند موفقیتی که با اندروید داشته را تجربه کند یا خیر؟

 

منبع: Techradar

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۵
سامسونگ همون کاری که با بادا کرد با تایزن تکرار خواهد کرد یعنی اگه مثله بادا خوب فروش نکنه تایزن رو هم ساپورت نکرده و رها خواهد کرد. ولی امیدوارم این تور نشه... من خودم Wave 1 رو هنوزم دارم!

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۴
یا خیر

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۳
سامسونگ با این کار گور خودشو با دستهی خودش میکنه .

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۲
اون چیزی که سامسونگ رو مطرح کرده اندرویده ....به خاطر دارید که سامسونگ سیستم عاملی به نام bada ارائه کرد که اصلا تجربه خوبی با اون نداشت .....

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۲
شاید، ولی طول میکشه3،4 سالی، آندروید هم 4 سالی طول کشید تا خودشو گرفت