خانهاخبار
اطلاعات بیشتر از تبلت 12.2 اینچی سامسونگ در FCC

اطلاعات بیشتر از تبلت 12.2 اینچی سامسونگ در FCC

این تبلت سامسونگ قرار است در سال آینده معرفی شود.
۱۳۹۲/۸/۲۰

به نظر می‌آید که وجود تبلت 12.2 اینچی سامسونگ هر روز محتمل تر می‌شود و به معرفی آن نزدیک تر می‌شویم. سامسونگ می‌خواهد یک طوفان را در دنیای تبلت‌ها با معرفی این تبلت غول پیکر ایجاد کند.

 

به  گزارش بعد از مشاهده نسخه ال تی ای در اف سی سی امروز نسخه غیر ال تی ای نیز در اف سی سی مشاهده شده است که مشخصات بیشتری از این تبلت را آشکار کرده است و نشان می‌دهد که این تبلت 12.2 شباهت زیادی به تبلت گلکسی نوت 10.1 نسخه 2014 دارد. همانطور که در عکس مشاهده می‌کنید در بالای این تبلت جایگاه قلم دیده می‌شود که نشان دهنده این است با یک تبلت خانواده نوت روبرو هستیم.

 

با اینکه تا معرفی این تبلت هنوز زمان زیادی داریم اما عکس‌ها و مشخصات زیادی از آن انتشار پیدا می‌کند که این امر می‌تواند از این امر حکایت داشته باشد که به زودی شاهد معرفی این تبلت خواهیم بود.

 

image

 

گفته می‌شود که مشخصات سخت افزاری تبلت12.2 اینچی به نوت 10.1 شباهت زیادی خواهد داشت و کیفیت صفحه نمایش آن 2560×1600 پیکسل، رم آن 3 گیگابایتی، پردازنده یا 4 هسته‌ای اسنپدراگون 800 و یا 8 هسته‌ای اگزینوس سامسونگ و اندروید آن 4.4 خواهد بود.

 

اگر این تبلت با مشخصاتی که گفتیم ارائه شود شما علاقه‌ای به خرید آن دارید و یا اینکه اندازه بزرگ آن را به هیچ وجه مناسب خرید نمی‌دانید؟

 

منبع:  Sam Mobile

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۳
یه جوری ذوق کردن بعضیااااا!!! پاناسونیک 20 اینچی با رزولوشن 4k رو داره به تولید انبوه میرسونه منتها ویندوز داره.البته به نظر من رزولوشن بالا فقط مصرف باتری رو افزایش میده چون تعداد پیکسل ها بیشتر میشه آخه چه فایده وقتی چشم انسان تراکم 326 ppi رو بیشتر درک نمی کنه میرن صفحه میزنن 600/700 ppi تراکم داره!!!!

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۱
الکی همه باسش مثبت زدید. عزیز من کی گفته معنی تبلت یعنی یه چیز قابل حمل ؟

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۰
به نظرمن با قيمتي ك ميخوان برا اين بذارن يه دونه لپتاپ بگيري بهتره ديگه از نظر اندازه هم يكي ان هه هه.تازه كارايي يه لپ تاپ بيشترهم هس.......

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۰
تبلت فقط تبلت Air اپل

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۰
shayad sale 2015 biad.ta oon rooz ham dolar geroontare ham arzeshe poole ma kamtar shode...ghasde kharid dary hamin alan ye vame topol taghaza bede