خانهاخبار
آمادگی ورود شماره های تلفن همراه به سیستم 118 تهران

آمادگی ورود شماره های تلفن همراه به سیستم 118 تهران

به گزارش گروه خبری GSM، مدیر کل خدمات مخابراتی استان تهران گفت: میزان مکالمات موفق با مرکز 118 در تهران در آذر ماه جاری به حدود یک میلیون و 400 ........
۱۳۸۵/۱۰/۶
به گزارش گروه خبری GSM، مدیر کل خدمات مخابراتی استان تهران گفت: میزان مکالمات موفق با مرکز 118 در تهران در آذر ماه جاری به حدود یک میلیون و 400 هزار تماس افزایش داشت ودر واقع با رشد 35 درصدی نسبت به سال گذشته مواجه بودیم.
محمد اسماعیل زارعی اظهار کرد: در آذر ماه سال 84،در طول مدت یک ماه 10 میلیون تماس با مرکز 118 برقرار شد و این در حالی است که در آذر ماه سال جاری در حدود 11 میلیون و 400 هزار تماس با موفقیت انجام شده است.
وی افزود: اجرای طرح نیمه مکانیزۀ پاسخ گویی به متقاضیان و ورود اطلاعات 118 تهران به اینترنت و اینترانت سبب شده که بهینه سازی این مرکز برای ارتقای کیفیت و کمیت خدمات در ارائه به متقاضیان به خوبی در سال جاری انجام نگیرد.
زارعی با اشاره به این که با ورود اطلاعات 118 تهران به اینترنت و اینترانت میزان اشغالی خطوط تلفن های مرکز تهران کمتر شده است، تصریح کرد: با توجه به این که عموم متقاضیان به دلیل ارتباط آسان با تلفن بیشتر با خطوط تلفن با این مرکز ارتباط برقرار می کنند، هنوز بیشترین حجم ترافیک سیستم بر روی خطوط تلفن است.
او دربارۀ کاهش اشغالی خطوط تلفن 118 تهران گفت: در آذر ماه امسال 80 درصد تماس ها پاسخ داده شده است که نسبت به سال گذشته در همین ماه ایده آل است؛ چرا که در آذر ماه سال 84 تنها به 43 درصد تماس ها پاسخ داده شده است.
مدیر کل خدمات مخابراتی استان تهران، با اشاره به این که طرح دسترسی به اطلاعات 118 تهران از طریق پیام کوتاه تلفن همراه برای متقاضیان نیز از برنامه های آیندۀ این مرکز است، گفت: این طرح در حال بررسی است که امیدواریم با برنامه ریزی دقیق و رفع موانع موجود بتوانیم این طرح را به مرحلۀ اجرا درآوریم.
او دربارۀ وارد شدن شماره های تلفن همراه به سیستم 118 تهران گفت: 118 تهران آمادگی پاسخ گویی به متقاضیان از این طریق را دارد که اجرایی شدن آن به موافقت مسئولان امر و صلاحدید آن ها بستگی دارد.
زارعی در پایان دربارۀ طرح پاسخ گویی اپراتورهای زن 118 تهران در منزلشان گفت: این طرح در حال حاضر به شکل آزمایشی در یکی از شهرهای استان تهران در حال انجام است که اگر با نتایج مثبت همراه بود، به شکل فراگیر اجرا خواهد شد.
به گزارش گروه خبری GSM، مدیر کل خدمات مخابراتی استان تهران گفت: میزان مکالمات موفق با مرکز 118 در تهران در آذر ماه جاری به حدود یک میلیون و 400 هزار تماس افزایش داشت ودر واقع با رشد 35 درصدی نسبت به سال گذشته مواجه بودیم.
محمد اسماعیل زارعی اظهار کرد: در آذر ماه سال 84،در طول مدت یک ماه 10 میلیون تماس با مرکز 118 برقرار شد و این در حالی است که در آذر ماه سال جاری در حدود 11 میلیون و 400 هزار تماس با موفقیت انجام شده است.
وی افزود: اجرای طرح نیمه مکانیزۀ پاسخ گویی به متقاضیان و ورود اطلاعات 118 تهران به اینترنت و اینترانت سبب شده که بهینه سازی این مرکز برای ارتقای کیفیت و کمیت خدمات در ارائه به متقاضیان به خوبی در سال جاری انجام نگیرد.
زارعی با اشاره به این که با ورود اطلاعات 118 تهران به اینترنت و اینترانت میزان اشغالی خطوط تلفن های مرکز تهران کمتر شده است، تصریح کرد: با توجه به این که عموم متقاضیان به دلیل ارتباط آسان با تلفن بیشتر با خطوط تلفن با این مرکز ارتباط برقرار می کنند، هنوز بیشترین حجم ترافیک سیستم بر روی خطوط تلفن است.
او دربارۀ کاهش اشغالی خطوط تلفن 118 تهران گفت: در آذر ماه امسال 80 درصد تماس ها پاسخ داده شده است که نسبت به سال گذشته در همین ماه ایده آل است؛ چرا که در آذر ماه سال 84 تنها به 43 درصد تماس ها پاسخ داده شده است.
مدیر کل خدمات مخابراتی استان تهران، با اشاره به این که طرح دسترسی به اطلاعات 118 تهران از طریق پیام کوتاه تلفن همراه برای متقاضیان نیز از برنامه های آیندۀ این مرکز است، گفت: این طرح در حال بررسی است که امیدواریم با برنامه ریزی دقیق و رفع موانع موجود بتوانیم این طرح را به مرحلۀ اجرا درآوریم.
او دربارۀ وارد شدن شماره های تلفن همراه به سیستم 118 تهران گفت: 118 تهران آمادگی پاسخ گویی به متقاضیان از این طریق را دارد که اجرایی شدن آن به موافقت مسئولان امر و صلاحدید آن ها بستگی دارد.
زارعی در پایان دربارۀ طرح پاسخ گویی اپراتورهای زن 118 تهران در منزلشان گفت: این طرح در حال حاضر به شکل آزمایشی در یکی از شهرهای استان تهران در حال انجام است که اگر با نتایج مثبت همراه بود، به شکل فراگیر اجرا خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)