خانهاخبار
مقایسه تمام نسل‌های نکسوس با یکدیگر (ویدئو)

مقایسه تمام نسل‌های نکسوس با یکدیگر (ویدئو)

۱۳۹۲/۸/۱۵

نکسوس ۵ بعد از تمام شایعات در مورد اینکه کدام کمپانی آن را خواهد ساخت و چه شکل و شمایلی خواهد داشت معرفی شد. همانطور که دیدیم گوگل از همکاری با ال جی رضایت داشته و تصمیم گرفت تا ساخت نسل پنجم نکسوس را نیز به عهده ال جی بگذارد.

 

می‌دانیم که این گوشی نسل پنجم خانواده نکسوس است و به طور طبیعی باید از تمام نسل‌های قبلی سریعتر و پرقدرت تر باشد که بر روی کاغذ نیز همین امر رخ داد و نکسوس 5 با قدرت فراوان معرفی شد. اما همیشه عملکرد گوشی‌های با آنچه که بر روی کاغذ است متفاوت است، به همین خاطر خالی از لطف نیست که ویدئویی از مقایسه تمام نکسوس‌های معرفی شده تا امروز را ببینیم و مقایسه کنیم که کدام گوشی سریعتر از بقیه است.

 

 

ویدئو را در ادامه مشاهده کنید.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۸/۱۵
اون دوستی که گفتن تفاوتی زیادی بین نسل 4 و 5 نیست! کاملا درسته چون سخت افزاری نکسوس 4 برای انجام هرکاری چه تماشای فیلم فول اچ دی چه بازی مناسبه بیشتر از این فعلا نیازی نیست ...اینم ساست فروشه که همیشه چیز بهتری داشته باشن و مردم هم اکثرا دنبال بهترین ها هستند...سخت افزار نکسوس 5 بیشتر از نیاز نرم افزاری ساخته شده و بی استفاده هس

مهمان

۱۳۹۲/۸/۱۵
Be en Migam 1Moghayese kheyli az en ravesh khosham omad.

مهمان

۱۳۹۲/۸/۱۵
vaghean mishe pishrafte technology o did!

مهمان

۱۳۹۲/۸/۱۵
nexus4 و nexus5 در یک سطح هستند من چیز خارق العاده ای در سرعت nexus 5 ندیدم با اینکه یک سوپر فون هست و از نظر سخت افزاری از آخرین تکنولوژی روز دنیا استفاده کرده با تکنولوژی یه ساله پیش یعنی nexus4 فرقه زیادی نکرده(با اینکه در بنچمارکها nexus5 امتیاز هایی بالای 30000 کسب میکنه در حالی که nexus4 که امتیاز 13500 کسب میکنه)

مهمان

۱۳۹۲/۸/۱۵
فیلم پخش نمیشه میگه The page you are looking for is temporarily unavailable. Please try again later.