خانهاخبار
نامزدهای ریاست مایکروسافت چه کسانی هستند؟

نامزدهای ریاست مایکروسافت چه کسانی هستند؟

۱۳۹۲/۸/۱۵

رئیس کنونی مایکروسافت یعنی استیو بالمر در حال جدا شدن از مایکروسافت است و می‌خواهد بازنشسته شود، اما اکنون همه به دنبال این هستند که بدانند رئیس آینده این کمپانی بزرگ چه کسی خواهد بود.

 

به گزارش از خبرگزاری رویترز اشخاص مهمی مانند استفان اولوپ رئیس سابق نوکیا، آلان مولالی رئیس کارخانه فورد،ساتیا نادلا سرپرست بخش کلاد مایکروسافت و تونی بیتس رئیس سابق اسکایپ جزو لیست اعضای نامزد این کار مهم هستند.

 

image

 

رویترز گفته که اسامی دیگری نیز وجود دارند که هنوز منتشر نشده‌اند. استیو بالمر گفته بود که می‌خواهد بازنشسته شود و در طول مدت 12 ماه شغل کنونی خود را ترک خواهد کرد.

 

شما فکر می‌کنید رئیس آینده این کمپانی بزرگ چه کسی خواهد بود؟

 

منبع: The Next Web

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۸/۱۹
به اعطلاع ملت شریف ایران میرساند هر گونه شایعه دال بر حضور ابن جانب بر ریاست کمپانی مایکروسافت کذب محض بوده با تشکر حمید سعیدی (مدیر عامل شرکت GLX)

مهمان

۱۳۹۲/۸/۱۹
به نظر من آلان مولالي بشه خيلي خوبه چون من از كمپاني فورد خيلي خوشم مياد مخصاصا ماشين mustang كه محشره

مهمان

۱۳۹۲/۸/۱۸
بله معلوم الوپ میشه میدونید چرا؟ نوکیا بخاطر اون بدبخت شد! اگه اون نبود نوکیا اون سیستم عامل مسخرشو ول می کرد می رفت اندروید می زد اما تا به حال فک کردین چرا اینطوری نشد؟ بخاطر الوپ چون اون با این کار می تونه رییس بعدی مایکروسافت بشه!

مهمان

۱۳۹۲/۸/۱۷
اولوپ میشه خخخخخخخخ اسمش خیلی باحاله

مهمان

۱۳۹۲/۸/۱۷
به جان خودم اگه کسی بدونه استفان الوپ کیه؟یکی نوشته بقیه هم اومدین لایک کردین رفته!بابا دست بردارید...قسم می خورم از این آدمای بالا 2 نفر اگه عکسش رو دیده باشن!؟یه چی میبینین لایک نزنید میمیرید...