خانهاخبار
سامسونگ تا انتهای 2013 تبلت 12.2 اینچی نوت خود را تولید خواهد کرد

سامسونگ تا انتهای 2013 تبلت 12.2 اینچی نوت خود را تولید خواهد کرد

شما علاقه‌ای به خرید این اندازه تبلت دارید؟
۱۳۹۲/۸/۱۴

گوشی‌ها و تبلت‌ها روز به روز بزرگ تر می‌شوند و این چیزی است که مشتریان خواهان آن هستند تا جایی این مسئله به جلو رفت که حتی اپل که روزی ادعا می‌کرد تنها سایز مناسب صفحه نمایش گوشی موبایل 3.5 اینچ است مجبور به افزایش اندازه صفحه نمایش آیفون شد.

 

به گزارش اکنون خبری رسیده است که سامسونگ می‌خواهد یک تبلت 12.2 اینچی را تولید کند و این اتفاق تا آخر 2013 خواهد افتاد. سامسونگ برای این کار می‌خواهد همکاری با یک تولید کننده صفحه نمایش چینی داشته باشد و امیدوار است که تولید این اندازه صفحه نمایش دیگر کمپانی ها را نیز ترغیب کند تا راه سامسونگ را در پیش بگیرند و به تولید تبلت‌های با صفحه نمایش بزرگ بپردازند.

 

این اندازه صفحه نمایش معایب و مزایایی دارد که می‌تواند تولید آن را تحت الشعاع قرار دهد، این اندازه صفحه نمایش برای نمایش فیلم و مرور اینترنت بسیار مناسب است اما برای اینکه بتوانید آن را با خود این طرف و آن طرف ببرید شاید اندازه صفحه نمایش 12.2 اینچ نامناسب باشد.

 

گفته شده که این تبلت صفحه نمایشی با کیفیت 2560×1600 پیکسل دارد، پردازنده آن اسنپدراگون 800 است و یک رم 3 گیگابایتی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. از دیگر مشخصات ان می‌توان حافظه داخلی 32 گیگابایتی، دوربین 8 مگاپیکسلی و اندروید 4.3 نام برد.

 

کدامیک از شما به دنبال یک تبلت با اندازه صفحه نمایش 12.2 اینچی هستید؟

 

image

 

منبع: DigiTimes

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۸/۳۰
یه دفعه 50 اینچی بزن خیال همه رو راحت کن دیگه چه خبره مگه

مهمان

۱۳۹۲/۸/۱۷
كسى كه تبلت ١٠ اينچى نوت رو ميخره مسلما براش ٢ اينچ تو جابجايى تاثيرى نداره به نظر من اين اندازه فوق العادس

مهمان

۱۳۹۲/۸/۱۷
تنوع فقط سامسونگ++++++++++++++

مهمان

۱۳۹۲/۸/۱۷
خیلی مزخرفه.فقط ipad mini

مهمان

۱۳۹۲/۸/۱۶
من که گلکسی نوت 10.1 دارم ازش خیلی خیلی راضی هستم ولی این 12 اینچ واقعاً یکم حملش واسم سخته، و مرتب دارم ازش استفاده میکنم ولی 12 اینچ احساس میکنم یکم سنگین باشه