خانهاخبار
مقایسه دو گوشی آیفون 5s و نکسوس 5

مقایسه دو گوشی آیفون 5s و نکسوس 5

۱۳۹۲/۸/۱۳

گوگل نهایتا بهترین نکسوس خود را معرفی کرد، طبق معمول این گوشی باید با آیفون 5s مقایسه شود، زیرا بعد از سال 2007 با معرفی اولین آیفون این روال کار است که ابتدا تمام گوشی‌ها با آیفون مقایسه شوند.

 

نکسوس 5 سخت افزار خوبی دارد و می‌توان آن را با آیفون 5s مقایسه کرد اما باید دقت کنید که آیفون 5s نیز یک آیفون قوی و خاص است که اولین گوشی 64 بیتی دنیا هم نام گرفته است. به هر حال آیفون 5s پرچمدار اپل و نکسوس 5  پرچمدار گوگل است و این دو کمپانی از بزرگترین کمپانی‌های دنیا هستند که باعث می‌شود مقایسه گوشی آن‌ها خالی از لطف نباشد و جذابیت خاص خود را داشته باشد.

 

اما اکنون که مشخصات این دو را با هم مقایسه می‌کنید سوال اساسی اینجا است که کدام گوشی را باید خرید؟ جواب این سوال در خود شما نهفته است که کدام سیستم عامل و برند را دوست دارید.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (45 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۹/۳۰
Fagat iphone jaye bahsi nist

مهمان

۱۳۹۳/۴/۱۵
عزیزم ایفون از نظر امنیت سوم هست بعد از بلک بری و ویندوز فون واندروید هم چهارم (البطه من طرفدار اندرویدم)

مهمان

۱۳۹۳/۱/۱۴
واقعا میخوام بدونم چی بهتون میدم که سر ایفون و بقیه مارکا همو میکوبید. خوب اقا هر کی هر چی دوس داره بخره. پولشو داره ایفون میخره. اما این دلیل نمیشه اینجا همو تخریب شخصیت کنید. والا

مهمان

۱۳۹۲/۹/۲۹
اپل+ایرانی= پُز

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۰
اصلا کاری با امکانات ندارم. کسایی که میگن ایفون گرون تره خوب چرا واقعا گرون تره؟ الان قیمت 5c رو با 5s مقایسه کنید 1 میلیون تومن تفاوت قیمت دارن. بدنه 5c پلاسستیک و 5s الومینیوم با بهترین کیفیت. شما htc one وقتی اومد رو با اس 4 وقتی اومد بعد از رسیدن به قیمت اولیه چقدر تفاوت داشتن؟ اس 4 بود 2100 و one 3200 جفتشون هم که اندروید بودن و اپل هم نبودن حالا چرا گرئن تر بود؟؟؟ الانم که میبینید مثل همه قیمتشون چون از مد افتاده کسی نمیخره به اون صورت یه سری ها هستن اپل میخرن برا پز بله قبول دارم. همونا باعث میشن شما بیاین اینجا از اپل بد بگین. یکی هم میخره چون توش نیازشو میبینه. صفحه کوچک و مناسب، سیری و... دلیل نمیشه از اپل بد بگین. هر برندی ویژگی خودشو داره. در ضمن سامسونگ و ال جی و اینا برا این ارزون میدن چون مردم بخرن میدونن اگه گرون بدن کسی نمیخره و میرن اپل میخرن برا همین ارزون میدن. اپل هم که مشتری هاش رو داره غم نداره قیمت پایین بده. راحت سودشو میکنه.