خانهاخبار
احتمال ثبت یک رکورد توسط آی‌پد ایر در هفته اول فروش

احتمال ثبت یک رکورد توسط آی‌پد ایر در هفته اول فروش

۱۳۹۲/۸/۱۳

آی‌پد همیشه طرفداران زیادی در دنیای تبلت‌ها داشته است و همیشه این گجت فروش خوبی را تجربه کرده است، اما به نظر می‌آید که نسل پنجم این گجت یعنی آی‌پد ایر یک فروش خوب را تجربه کند و یک رکورد را به ثبت برساند.

 

به گزارش بر طبق گفته‌های یک کارشناس تحلیلگر با نام Piper Jaffray آی‌پد ایر در هفته اول فروش می‌تواند یک رکورد را ثبت کند و رکورد آی‌پد 4 و آی‌پد مینی نسل اول را بشکند.

 

سال گذشته این دو تبلت یعنی آی‌پد 4 و آی‌پد مینی در مجموع دو گجت چیزی در حدود 3 میلیون دستگاه فروخته شدند اما به نظر می‌آید که امسال آی‌پد ایر به تنهایی قادر باشد 2.5 تا 3.5 میلیون دستگاه به فروش برسد.

 

image

 

فردا با انتشار آمار از سوی اپل این میزان را متوجه خواهیم شد. البته فراموش نکنید که آی‌پد ایر در تعداد بیشتری از کشورها به فروش خواهد رفت و نسبت به نسل قبلی خود از این نظر برتری دارد. این تبلت در هفته اول فروش در 52 کشور به فروش رسیده است در حالی که آی‌پد 4 در هفته اول فروش تنها در 27 کشور برای فروش ارائه شده بود.

 

شما هم فکر می‌کنید آی‌پد ایر تا این حد خوب است که بتواند بازهم سهم اپل از دنیای تبلت‌ها را افزایش دهد؟

 

منبع: Cnet

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۸/۱۶
man mikhamesh

مهمان

۱۳۹۲/۸/۱۶
تبلت خوبیه ولی تو زیبایی به تبلت سونی نمیرسه.تبلت z سونی باریک تره در عین حال مقاومت بیشتری داره و ضد اب هم هست.البته ایپد هم سیستم عامل عالی و روون ios رو داره که همیشه زودتر همه بازی های جدید براش میاد.

مهمان

۱۳۹۲/۸/۱۴
ye chizi migam khiale kasayi k ipad4 daran rahat she hamuntor k didin ipad 4 ba air hich farghi gheyr az andaze nadare too moghayese bbinin

مهمان

۱۳۹۲/۸/۱۳
بخاطر اپل وایستادن تو صف ببین آمریکا به کجا رسیده!

مهمان

۱۳۹۲/۸/۱۳
بهترین تبلت ازهمه لحاظ.