خانهاخبار
ال جی صفحه نمایش ساعت iWatch را تولید خواهد کرد؟

ال جی صفحه نمایش ساعت iWatch را تولید خواهد کرد؟

۱۳۹۲/۸/۷

اپل با معرفی آیفون در سال 2007 تحولی را به وجود آورد و کمپانی‌های دیگر را نیز مجبور کرد تا راه او را در پیش بگیرند. اکنون افراد بسیاری منتظر معرفی ساعت هوشمند اپل هستند تا شاید باز هم اپل در این زمینه یک تحول را به وجود آورد و دنیای ساعت‌‌های هوشمند را متحول کند.

 

به گزارش اکنون شایعاتی به گوش می‌رسد که می گویند تمام هماهنگی‌ها در حال انجام شدن است تا کمپانی مورد نظر برای ساخت صفحه نمایش این ساعت انتخاب شود و ال جی دوست دارد که تامین کننده اصلی این صفحه نمایش‌های OLED برای اپل باشد.

 

یک منبع آگاه و نامشخص اعلام کرده که در حال حاضر اپل نزدیک به این قضیه است که این همکاری را با ال جی آغاز کند.

 

ال جی در حال حاضر تامین کننده بسیاری از پنل‌های LCD اپل است اما تامین صفحات OLED یک رابطه جدید بین این دو شرکت خواهد بود، این صفحه نمایش علاوه بر نور بیشتر رنگ‌ها را در صحت بیشتری نیز نشان می‌دهد.

 

image

 

یکی دیگر از دلایلی که این موضوع را بیشتر تایید می‌کند این است که ال جی به تازگی یک گوشی با نام G Flex را که صفحه نمایش خمیده دارد معرفی کرد و این امر به این معنی است که ال جی به راحتی می‌تواند صفحه نمایش خمیده را برای iWatch تامین کند.

 

منبع: cultofmac

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۸/۱۰
اپل ديگه شورشو در آورده يكم از خودش مايه بزاره نه اينكه بره از سامسونگ سي پي يو بگيره يا صفحه نمايش هاي ساعتشو از الجي بگيره واقعا شرمساره، من الان آيفون٥ دارم معلوم نيست كه گوشيه منو خود اپل زده يا شركتاي ديگه ميزنن!.++

مهمان

۱۳۹۲/۸/۱۰
پس سونی اینجا برگ چغندره الان چند ساله که داره ساعت هوشمند اسمارت واچ میزنه اپل میزنه تحول حساب میشه برند های دیگه میزنن تحول به حساب نمیاد؟

مهمان

۱۳۹۲/۸/۹
اونی که گفته مگه سامسونگ و سونی بوق هستن مگه اون موقه که اپل آیفون رو زد سامسونگ و سونی اریکسون نبود

مهمان

۱۳۹۲/۸/۹
دوستان عزیزی که میگن ساعتو اول سامسونگ و ال جی زده خیلی ببخسشید اما هیچی حالیشون نیست چون حق این اختراع کلا مال اپل هستش بهتره برید معلوماتتون رو زیاد کنید امید حاجیان

مهمان

۱۳۹۲/۸/۸
جالبه به قولی همه قطعات اپل رو سامسونگ تولید میکنه اونوقت اپله که اولین گوشی مالتی تاچ...در گذشته و در حال مثلا همین کاره جدیدش ایفون 5 ای اولین گوشی مجهز به تراشه 64 بیتی و حسگر اثر انگشت در بین سایر شرکت های خاضر در بازار گوشی های همراه رو تولید میکنه