خانهاخبار
رشد خوب فروش تلفن های موبایل در سه ماهه اخیر و بازهم برتری سامسونگ

رشد خوب فروش تلفن های موبایل در سه ماهه اخیر و بازهم برتری سامسونگ

۱۳۹۲/۸/۷

امروزه جنگ کمپانی‌ها بر سر جایگاه بهترین کمپانی گوشی ساز بسیار دیدنی شده است و بیشتر کمپانی‌ها سعی دارند که خود را تا جای ممکن بالا کشیده و رتبه های بهتری را در این زمینه بدست آورند زیرا بالاتر ایستادن یعنی بدست آوردن سود بیشتر و این برای هر کمپانی جذاب است.

 

به گزارش بر طبق نتایج مطالعه Strateghy Analyst فروش گوشی‌های موبایل در سه ماهه سوم امسال به بیشترین میزان خود رسیده است و بیش از 250 میلیون دیوایس فروخته شده است که نسبت به زمان مشابه در سال گذشته 45 درصد افزایش نشان می‌دهد.

 

اما اگر بخواهیم به جزئیات بپردازیم باید بگوییم که مانند گذشته سامسونگ باز در صدر ایستاده است و 35 درصد سهام کل بازار را در اختیار دارد.

 

سامسونگ توانسته ۸۸ میلیون گوشی هوشمند را به فروش برساندو رشدی ۵۵ درصدی داشته است در حالی که اپل رشدی 26 درصدی داشته و سامسونگ توانسته و برابر اپل گوشی به فروش برساند.

 

image

 

این موسسه تحقیقاتی عقیده دارد که درخواست زیاد برای گلکسی نوت 3 و گوشی گلکسی وای (Y) باعث این رشد بوده است در حالی که درخواست برای گلکسی اس 4 کمتر از میزان مورد انتظار بوده است.

 

منبع: Sam Mobile

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (33 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۸/۱۳
just htc

مهمان

۱۳۹۲/۸/۱۳
در ارتباط با نظر کسی که نوشته اپل مگه به جز کپی کار دیگه ای بلده باید گفت که یه نگاه به آیفون 5S بندازه و بعد این حرفو بزنه. اپل فروش کمتری داره چون قیمتش بالاست.همین

مهمان

۱۳۹۲/۸/۱۲
دوسته عزیز سامسونگ گوشی های خیلی بیشتری نسبت به اپل داره خوب معلومه فروشش بیشتر میشه پس چه انتظاری دارید؟ولی از نظر کیفیت چی؟ بازم سامسونگ؟

مهمان

۱۳۹۲/۸/۱۱
باز هم پیروزی دیگه برای سامسونگ و شکستی دیگه برای اپل.اپل جز کپی کردن کاره دیگه ای هم بلد هست بکنه؟

مهمان

۱۳۹۲/۸/۱۰
سامسونگ بخاطر امکاناتی ک تو ایران داره بهتر از اپله، اپل هم مزیتهای نسبت به سامسونگ داره مزیت سامسونگ:صفحه بزرگتر، رابطه کاری خوب گوگل پلی، دسترسی بیشتر و راحتر به مارکت های دانلود برای آندروید، البته فقط تو ایران این گفته صدق میکند، نصب راحت نرم افزار در صورتیکه ک آپل نیازمند اپل ای دی و برنامه ایتیونز میباشد ولی مزیت خوب اپل کلاس خود اپل ، سنگینی وزن اپل ک وقتی تو دست میگیری احساس یک گوشی مدل بالا بهت دست میده، تاچ فوق العاده عالی، کیفیت نرم افزار، کیفیت بسیار واقعی و عالی سخت افزار ک مثلان اگه دوربین اپل 8 باشه 8 واقعیه، داغ نشدن گوشی در هنگامم اجرای برنامه سنگین یا بازی دیتا دار و هنگام شارز شدن گوشی