خانهاخبار
طرحی مفهومی از ساعت اپل

طرحی مفهومی از ساعت اپل

۱۳۹۲/۸/۵

تب ساعت‌های هوشمند همه جا را گرفته است و بیشتر کمپانی‌ها به دنبال این هستند که خود را وارد این بازار پر تب و تاب و سودآور کنند. در کنار کمپانی‌ها طراحان نیز به دنبال این هستند که تخیلات خودشان را به نوعی در این امر دخیل کرده و ساعت‌هایی با ویژگی های جدید و خاص را طراحی کنند.

 

به گزارش Thomas Bogner ساعتی مفهومی از iWatch طراحی کرده است که شباهت بسیار زیادی به دستبند نایک دارد اما از لحاظ تکنولوژی و امکانات با آن تفاوت‌های بسیاری دارد.

 

عکس گیف است تا لود شدن کامل آن کمی صبر کنید

image

 

این ساعت صفحه نمایشی خمیده دارد و در آن برنامه‌هایی مانند ایمیل، پیامک ها،  تقویم، موزیک و سیری پشتیبانی می‌شوند. به علاوه این ساعت کار دیگری هم انجام می‌دهد شما می‌توانید با این ساعت از زمان هم مطلع شوید!

 

منبع: idownloadblog

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (31 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۸/۱۹
حالاجون مادرتون خودتونو نکشید این قدر خودتونو جر میدید تبلیقات میکنید چی بشه بیخیالش دونیا دو روزه خوش باشید

مهمان

۱۳۹۲/۸/۱۱
سامسونگ اولین بوده و این اپل بوده که از سامسونگ دار تقلید میکنه.اپل جدا ننگ تکنولوژی هست.خجالت نمیکشه اینقدر از سامسونگ کپی میکنه؟سامسونگ نبود اپل و سونی خز چیکار میکردن؟سامسونگ نواور ترین برند جهان هست

مهمان

۱۳۹۲/۸/۷
پولش چنده؟؟؟

مهمان

۱۳۹۲/۸/۷
بابا ول کنید قضیه تقلید سامسونگ از اپل و اپل از سامسونگ رو اون موقع ایی که سونی smart watch زد این 2تا شرکت نمی دونستن ساعت هوشمند چیه سونی ساعت دوم خودشو هم داده بیرون اینا تازه می خوان ساعت بزنن در کل همه دارن از سونی تقلید می کنن

مهمان

۱۳۹۲/۸/۶
بازم اپل از فكر و خلاقيت خودش بهره برد نه مثل سامسونگ كه فقط تقليد يا حسادت ميكنه.بزن به افتخار اپل و اون سيب خوشكلش.