خانهاخبار
فروت کرفت؛ بازی ایرانی که ماموریتی فراتر از سرگرمی دارد!

فروت کرفت؛ بازی ایرانی که ماموریتی فراتر از سرگرمی دارد!

۱۳۹۲/۸/۵

چند وقت پیش شنیدیم که یک بازی ایرانی که توسط گروهی از دانشجویان امیرکبیر طراحی و توسعه داده شده، توانسته به خوبی کاربران اندروید و iOS را جذب خودش کند و فراتر از اپلیکیشن‌های ایرانی ظاهر شود، طبیعتا ما هم مثل شما، با شک به این قضیه نگاه کردیم ولی کنجکاو شدیم و این موضوع را دنبال کردیم.

 

اسم این بازی فروت کرفت است و به نوعی قصد دارد سبک جدید و دیجیتالی را از بازی‌های کارتی دوران کودکی ما را ارائه کند. برای اینکه شما هم در قضاوت اولیه خودتان تجدید نظر کنید به این نکات توجه کنید، این بازی:

 

1.       رایگان است

2.       اولین بازی گروهی ایرانی برای دستگاه‌های همراه (موبایل و تبلت‌ها)

3.       بصورت دو زبانه و با کیفیت جهانی طراحی شده

4.       قابل اجرا روی دستگاه‌های اندروید و iOS

5.       در هفته اول ارائه نسخه اندرویدی در کافه بازار بیش از 30 هزار دانلود داشته است! و...

 

بسیار جالب است نه؟! بنظر می‌رسد که شروع خوبی داشته و تا جایی که از نظرات کاربران مشخص می‌شود، برای ادامه کار و جا افتادن بین کاربران ایرانی، راه زیاد و دشواری نداشته باشد، خصوصا که تیم ارائه دهنده، به خوبی بر روی این اپلیکیشن کار کردند و در حال حاضر هم به خوبی در حال پشتیبانی از آن هستند.

 

image

 

یکی از نکات جالب این اپلیکیشن و تیم طراحی آن، این است که هدف اصلی و ماموریت، مطرح کردن توان توسعه دهندگان ایرانی در سطح جهانی و بهبود مسیر حرکت این توسعه دهندگان به سمت ارائه اپلیکیشن‌های با کیفیت و نوآوری بالا برای ارائه در سطح جهانی است.

 

اگر این بازی بتواند در درجه اول بین کاربرهای ایرانی و در مرحله بعد کاربران سایر کشورها جای خودش را باز کند، اولا توان و کیفیت کار تیم‎های ایرانی در سطح دنیا مطرح می‌شود و ثانیا دیگر توسعه دهندگان ایرانی هم به سمت پروژه های قوی‌تر و ارائه اپلیکیشن‌های بهتر خواهند رفت. در واقع دید توسعه دهندگان ایرانی به سمت کارهای با بازده بلندمدت تر خواهد رفت. و کدام ایرانی است که این تغییرات را دوست نداشته باشه؟!

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (39 نظر)

امیر

۱۳۹۸/۲/۱۷
یه کد پیدا کردم مال دوستمه پولت میشه 1 میل بزن امتحان کد شاید برا تو هم اینجوری بشه ill5164

محمد

۱۳۹۴/۱۰/۱
یک کد جدید !!! همه چیز نصف قیمت و شروع بازی با 150000 طلا !!! تو قسمت دعوتنامه کد fight1836 رو وارد کنید .

محمد

۱۳۹۴/۱۰/۱
یک کد جدید !!! همه چیز نصف قیمت و شروع بازی با 150000 طلا !!! تو قسمت دعوتنامه کد fight1836 رو وارد کنید .

علی

۱۳۹۴/۹/۹
خب بگو کد تو؟

Saeed

۱۳۹۴/۷/۱
خخخخ