خانهاخبار
گلکسی نوت 3 به عنوان گوشی مخصوص بازی‌های المپیک انتخاب شد

گلکسی نوت 3 به عنوان گوشی مخصوص بازی‌های المپیک انتخاب شد

۱۳۹۲/۸/۱

سامسونگ که شریک رسمی المپیک است، بار دیگر همگاری خود را با کمیته بین المللی اعلام کرد و المپیک سوشی 2014 را به بی سیم ترین و بی کاغذترین المپیک زمستانی تبدیل کرده است.

 

به گزارش سامسونگ به هر کدام از بازکینان المپیک یک گلکسی نوت 3 مخصوص خواهد داد و این گوشی به عنوان گوشی رسمی بازی‌های المپیک شناخته می‌شود.

 

سامسونگ همچنین اپلیکیشن WOW (Wireless Olympic Works) خود ا بروز کرده است. این برنامه زمانبندی بازی‌های المپیک را بروز نشان خواهد داد. این برنامه برای تمام مناطق دنیا در دسترس است و در ضمن قیمت آن نیز مجانی است. از این برنامه می‌توان به تمام اخبار آنی نتایج بازی‌ها، مدال‌ها و رکوردها دسترسی پیدا کرد.

 

همچنین سامسونگ تیمی مخصوص المپیک برای سوشی 2014 با 80 ورزشکار از 20 کشور مختلف را تشکیل داده است.

 

image

 

image

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۸/۶
من همونیم که نقد کردم. باید بگم که روی 4s من یه ذره هم لگ نمیزنه. حالا 5 و 5s رو نمیدونم ولی رو 4s نمیزنه. دلیل اینکه روی 5s لگ میزنه و کرش میشه اینه که سی پی یو 64 بیت 5s هنوز با بیشتر برنامه ها سازگار نیست که تو آپدیت های برنامه ها درست میشه. روی 7.0.3 هم کلا لگش درست شده.

مهمان

۱۳۹۲/۸/۵
alert()

مهمان

۱۳۹۲/۸/۴
اقایی که اومدی و نقد کردی:میخواستم بپرسم ios7 روی 4s لگ نمیزنه؟؟؟!!!یکم اگه تحقیق کنی میبینی که ios7 روی 5s هم لگ میزنه و خیلی زیاد کرش میکنه حالا 4s و ... بماند.

مهمان

۱۳۹۲/۸/۳
سلام کسی هست بدونه N9005 همون Note 3 اخرین مدلش چه قیمت؟ یا اگه نیومده کی وارد بازار ایران میشه؟

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲
هههههههههههههووووووووووووووووووووووووووووووو درمورد سامسونگ درست صحبت کنین سامسونگ خورهی این کاراست