خانهاخبار
نوکیا 3 گوشی آشا معرفی کرد

نوکیا 3 گوشی آشا معرفی کرد

۱۳۹۲/۷/۳۰

مراسم نوکیا در حال برگزاری است و مدیران نوکیا محصولات جدید این کمپانی را معرفی می کنند. در حال حاضر نوکیا 3 گوشی آشا را معرفی کرد. این سه گوشی عبارتند از:

 

آشا 500، آشا 502، آشا 503

 

هر سه گوشی در رنگ‌های قرمز، سبز، زرد، فیروزه‌ای، سفید و مشکی

 

نوکیا آشا 500 صفحه نمایش 2.8 اینچی، دوربین 2 مگاپیکسلی، تک سیم کارته، نسخه دو سیم کارته و با قیمت 69 دلار در آفریقا، آسیا، اروپا، آمریکای لاتین و خاورمیانه ارائه خواهد شد.

 

image

 

آشا 502 دوربین 5 مگاپیکسلی با فلاش LED، صفحه نمایش 3 اینچی، نسخه دو سیم کارته دارد و با قیمت 89 دلار در آفریقا، آسیا، اروپا، آمریکای لاتین و خاورمیانه ارائه خواهد شد.

 

image

 

آشا 503 قابلیت ارتباطی 3.5G، صفحه نمایش 3 اینچی، دوربین 5 مگاپیکسلی با فلاش LED، گوریلا گلس 2، نسخه تک سیم و دو سیم کارته دارد و با قیمت 99 دلار در آفریقا، آسیا، اروپا، آمریکای لاتین و خاورمیانه ارائه می‌شود.

 

image

 

هر سه گوشی با رابط کاربری جدید آشا ارائه می‌شوند که نوکیا اعلام کرده این سه گوشی با قابلیت اشتراک گذاری سریعتر عکس‌ها در صفحات اجتماعی ارائه می‌شوند. به لطف استفاده از ویژگی‌های Swipe می‌توانید با Swipe کردن در دوربین عکس را به اشتراک بگذارید. صفحه دوم برای سترسی به برنامه‌های باز هستند.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲
نوکیا بالاترین کیفیت ساخت رو تو گوشی ها داره. حتی گوشی های معمولی مثل آشا 210 و 510 هم که دستت میگیری فکر می کنی گوشی 2 میلیونی دستته واقعا با کیفیت میزنه. به نسبت امکاناتش به بقیه مارک ها مثل سامسونگ و ال جی و ... می ارزه.

مهمان

۱۳۹۲/۷/۳۰
آخه دکتر چون 4gنیست گوشی خوبی نیست واقعا بعضیا پروفسورند!!!!!!!!!!!!!!!!!

مهمان

۱۳۹۲/۷/۳۰
ببین نوکیا به چه فلاکتی دچار شده که واسه رونمایی از گوشی های ساده هم مراسم برگزار میکنه . البته این مراسم آخرین مراسم نوکیاست واز سال 2014 دیگه گوشی هوشمند با مارک نوکیا وارد بازار نخواهد شد.

مهمان

۱۳۹۲/۷/۳۰
واقعاً دم نوکیا گرم که مثل همیشه به بودجه و نوع کاربرد گوشی ها به طرفداراش توجه زیادی داره...درود بر شرف این کمپانی.

مهمان

۱۳۹۲/۷/۳۰
واقعا فکر میکنی اشا با اس 4 قابل رقابت؟ اگه فکر میکنی هست بگو از چه نظر؟ صفحه سیپیو و..... خدا شفا بده بعضی از مهمانان را............ ++++++++