خانهاخبار
عکسی از فبلت نوکیا به همراه یک جاکلیدی به عنوان وسیه جانبی

عکسی از فبلت نوکیا به همراه یک جاکلیدی به عنوان وسیه جانبی

۱۳۹۲/۷/۳۰

همانطور که می‌دانید امروز مراسم نوکیا در ابوظبی برگزار خواهد شد و تا شروع این مراسم کمتر از یک ساعت دیگر باقی مانده است، دیورز عکسی از موزیک پلیر نوکیا را که توسط evleaks منتشر شده بود به شما نشان دادیم.

 

به گزارش پیرو درز عکس‌های گجت‌ها توسط  evleaks عکسی از فبلت نوکیا به همراه یک وسیله جانبی که از متعلقات آن است منتشر شده است. این عکس فبلت نوکیا را از یک زاویه مناسب نشان می‌دهد که می‌توان نازک بودن این فبلت را نشان می‌دهد.

 

این فبلت که 1520 نام دارد بر اساس شایعات صفحه نمایش 6 اینچی، دوربین 20 مگاپیکسلی و باتری 3390 میلی آمپری خواهد داشت. همچنین گفته شده که پردازنده این فبلت فول اچ دی 4 هسته‌ای و اسنپدراگون 800 است.

 

وسیله جانبی که در این عکس مشاهده می‌شود یک جا کلیدی است که کلیدهای خود را به آن وصل می کنید و اگر کلیدهای خود را گم کردید با استفاده از گوشی این جاکلیدی را مجبور خواهید کرد که زنگ بزند و شما بتوانید کلیدهای خود را پیدا کنید.

 

image

 

کمتر از یک ساعت دیگر این مراسم شروع خواهد شد و مشخص می‌شود که کدامیک از  این شایعات و عکس‌ها صحت دارند با همراه باشید تا ببینیم نوکیا چه خواهد کرد.

 

منبع: Evleaks

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲
با اینکه خودم از برند ال جی خوشم میاد و از همه ی محصولاتش تو خونه داریم حتی موبایل ولی از وقتی که نوکیا Lumia رو زده عاشقش شدم مخصوصا که ویندوزه. کیفیت هیچ گوشی ای به پای نوکیا نمیرسه . معمولی ترین گوشی های نوکیا مثل آشا 210 هم که دستت میگیری حس می کنی یه گوشی 2 میلیونی دستته.

مهمان

۱۳۹۲/۷/۳۰
داداش غول ندیدی نه؟ به عمل کار برآید به سخن دانی نیست تا نوکیا به اپل برسه ماها نیستیم ظاهرش قشنگه ولی باید دید در عمل حرفی واسه گفتن داره یا نه اعدادم زیاد مهم نیستن در عمل همه چی ثابت میشه

مهمان

۱۳۹۲/۷/۳۰
اندروید ماله بازیه ولی ویندوز ماله حرفه ای ها هست.پس درود بر پدر گوشی ایران(نوکیا)

مهمان

۱۳۹۲/۷/۳۰
امکان نداره.......................واااااااااااااااااااااااااااااااااااااای این غوله کهههههههههههههههههههههههههههه

مهمان

۱۳۹۲/۷/۳۰
اتدروید واسه بازی هستش اما ویندوز عشقه من اندروید داشتم الان با ویندوز تازه فهمیدم گوشی چی هستش