خانهاخبار
گلکسی اس 5 به حسگر تشخیص چشم برای باز کردن قفل گوشی مجهز است

گلکسی اس 5 به حسگر تشخیص چشم برای باز کردن قفل گوشی مجهز است

۱۳۹۲/۷/۲۷

پیش از این در مورد گوشی گلکسی اس 5 اطلاعات کمی را برای شما پخش کردیم و گفتیم که این گوشی قرار است زودتر از موعد مقرر معرفی شود در ضمن اینکه بدنه آن احتمالا از آلومینیوم خواهد بود.

 

به گزارش اکنون اخباری جدید از این گوشی رسیده است، منابع داخلی خبر داده‌اند که سامسونگ مشغول اضافه کردن یک ویژگی جدید و عجیب به گلکسی اس 5 است، این منابع می‌گویند که سامسونگ در گلکسی اس 5 از سنسور تشخیص چشم برای باز کردن قفل گوشی استفاده خواهد کرد.

 

image

 

بر اساس این منبع سامسونگ کار بر روی این حسگر را آغاز کرده است و به طور حتم از این ویژگی‌ در گلکسی اس 5 استفاده خواهد کرد تا کاربران بیشترین امنیت را در استفاده از تلفن همراه خود تجربه کنند. هنوز مشخص نیست که این حسگر چگونه کار خواهد کرد اما به طور مشخص سامسونگ قصد دارد که جلوتر از کمپانی‌هایی مانند اپل و اچ تی سی که از سنسور اثر انگشت برای باز کردن قفل گوشی استفاده کردند قدم بردارد.

 

از سامسونگ بعید نیست که سردمدار این حرکت شود اما توجه کنید که تمام این خبرها از منابع غیر رسمی هستند و باید تا زمان معرفی رسمی کمی صبر کنیم. احتمال معرفی این گوشی در MWC 2014 بسیار زیاد است، بنابراین با ما همراه باشید تا ببینیم که سامسونگ اولین کمپانی خواهد بود که این ویژگی را معرفی خواهد کرد یا خیر، نظر شما چیست؟

 

منبع: androidsas

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (120 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲
ببخشید من تازگی گلکسی اس 5 خریدم این حسگر چشم چجوریه کار میکند

مهمان

۱۳۹۲/۸/۹
ینی اگه طرف لنز بذاره دیگه صاب گوشی ُ نمیشناسه؟ :( lol

مهمان

۱۳۹۲/۸/۸
samsung to binaziriiiiiiiiiiiii

مهمان

۱۳۹۲/۸/۷
انصافا هیچی سونی نمیشه سونی عشق است بخدا احساس میکنم این سامسونگ دیگه داره جوات میشه

مهمان

۱۳۹۲/۸/۷
از ابر برند جهان ( سامسونگ) هرچی بگی برمیاد. اگه بخواد میتونه این کارو بکنه. زنده باد سامسونگ