خانهاخبار
بلک بری اعلام کرد؛بلک بری هنوز زنده است و ادامه می‌دهد

بلک بری اعلام کرد؛بلک بری هنوز زنده است و ادامه می‌دهد

۱۳۹۲/۷/۲۳

اخیرا شایعاتی منتشر شده بود که وضعیت بلک بری خوب نیست و شاید سهام این شرکت به یک کمپانی دیگر فروخته شود و نامی از بلک بری نماند.

 

به گزارش اما بلک بری منکر این موضوع شده و امروز نامه‌ای سرگشاده را برای مشتریان، شرکای شغای و طرفداران خود منتشر کرده است و اعلام کرده که پشتیبانی آن‌ها هنوز وجود دارد.

 

image

 

بلک بری در این نامه گفته که پول‌های نقدی زیادی را در دست خود دارد و همچنین هیچ بدهی مالی نیز ندارد، همچنین این کمپانی اشاره کرده که بازسازی‌های سخت انجام شده است و این شرکت از پیش کارآمدتر شده است. این کمپانی اعتراف کرده که ایستادن دوباره بر روی پاهایش کار چندان آسانی نیست اما اخباری که در مورد عملکرد این شرکت منتشر شده است بسیار حالت نمایشی و جنجالی داشته است.

 

همچنین در این نامه بلک بری به کیفیت ساخت خوب دستگاه‌های خود و امنیت بالای آن‌ها اشاره کرده است، در این نامه در مورد مسنجر BBM که یکی از افتخارات بلک بری به حساب می‌آید نیز صحبت شده است.

 

بلک بری این نامه را برای طرفداران خودش منتشر کرده است و در آن اعتراف کرده که ما می‌دانیم بیرون از این کمپانی رقابت سختی در جریان است و می‌دانیم که بلک بری برای هر کسی نیست.

 

منبع: The Verge

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۷/۲۸
ba ejazatun hanuz ba clas tarin gooshi donya hanooz vrtu hastesh na black berry

مهمان

۱۳۹۲/۷/۲۸
همین که دست هر کسی نیست بسه هیچ برندی به پاش نمیرسه

مهمان

۱۳۹۲/۷/۲۷
گوشیاش عالیه

مهمان

۱۳۹۲/۷/۲۵
با کلاس ترین گوشی در جهان به نظر من

مهمان

۱۳۹۲/۷/۲۵
درست گوشیه خوبیه ولی وقتی تقریبا هیچ کدوم Appها کار نمی کنه، در ضمن تو این یک مدت کوتاهی که من بلک بری دارم، دو بار مجبور شدم Resetfactoryکنم، در کل باید گفت هر که بلک بری خواهد قید App باید زند