خانهاخبار
گلکسی اس 5 با سنسور اثر انگشت و بدنه آلومینیومی

گلکسی اس 5 با سنسور اثر انگشت و بدنه آلومینیومی

قرار است این گوشی زودتر از موعد معرفی شود.
۱۳۹۲/۷/۲۲

بعد از معرفی گلکسی نوت 3 اکنون نوبت به گلکسی اس 5 است که در مورد آن شایعاتی را بشنویم.

 

به گزارش یک خبرگزاری کره‌ای به نقل از یک کارمند سابق سامسونگ گفته که مسئولان سامسونگ جلسه‌هایی برگزار می کنند تا مشخص شود که گوشی گلکسی اس 5 زودتر از موقع معرفی شود.

 

این موضوع از آنجا پیش آمده که گلکسی اس 4 برخلاف تصور مسئولان سامسونگ فروش خوبی را تجربه نکرده است و به همین خاطر آن‌ها در حال تصمیم گیری هستند تا چرخه 11 ماهه معرفی پرچمدار خانواده گلکسی به چرخه 9 ماهه تقلیل دهند و به همین خاطر احتمال اینکه شاهد معرفی نسل بعدی گوشی‌ گلکسی اس در ماه ژانویه (اواسط دی ماه) و ارائه آن در ماه فوریه (اواسط بهمن ماه) باشیم.

 

به نظر می‌آید که رقابت هر روز سخت تر می‌شود زیرا سامسونگ علاوه بر اینکه می‌خواهد گوشی خود را زودتر از زمان موعد معرفی کند همچنین تصمیم دارد که در گوشی خود از پردازنده 64 بیتی Exynos  و دوربین ۱۶  مگاپیکسلی با ویژگی تثبیت کننده اپتیکال تصاویر، حسگر اثر انگش و بدنه ساخته شده از آلومینیوم استفاده کند.

 

image

 

تمام این موارد که برای شما گفتیم در حد یک شایعه هستند که گفته شده کمپانی مشغول کار بر روی آن‌ها است به خصوص بدنه آلومینیومی که می‌تواند روند بازی را تغییر دهد.

 

حال باید منتظر باشیم تا ببینیم که سامسونگ چه خواهد کرد و پرچمدار بعدی این کمپانی فروش کم اس 4 را جبران خواهد کرد یا خیر، نظر شما چیست؟

 

منبع: phonearena

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (125 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۱
آیفون فقط اسمش در رفته . تحقیق کنید که اپل چه بدهی های سنگینی به سامسونگ پرداخت کرده

مهمان

۱۳۹۲/۷/۲۸
gsm chera nazar mano nemizari faghat nazare kasayi ke az samsung bad migan ro mizari

مهمان

۱۳۹۲/۷/۲۸
زنده باد samsung

مهمان

۱۳۹۲/۷/۲۶
من نمی دونم ما ایرانیها چرا این قد جوش میزنیم آخه مگه ارث ....... هی این از فلانی کپی کرده اون از بهمانی بابا یعنی بعضی از دوستان فکر میکنند سامسونگ شلغمه که بشینه ودست رودست بزاره خوب معلومه توبازار رقابت هرکی سعی میکنه که جلو بیفته حالا یا با کپی یا غیره در ضمن سامسونگ عشقه

مهمان

۱۳۹۲/۷/۲۶
از نظر من اپل وقتی واقعا" اپلللللل میشه که یه چیزی بسازه نتونن ازش کپی کنن سامسونگ خیلی ازت خوشم میاد هیچ وقت کم نمیاری