خانهاخبار
اپلیکیشن‌ها در آیفون 5s دو برابر آیفون 5 و آیفون 5c کرش می‌شوند

اپلیکیشن‌ها در آیفون 5s دو برابر آیفون 5 و آیفون 5c کرش می‌شوند

البته مقصر اصلی در این بین تنها آیفون 5s نیست.
۱۳۹۲/۷/۲۱

امروز روز خوبی برای آیفون 5s و اپل نیست. بعد از اینکه گزارشاتی در مورد آبی شدن صفحه این گوشی به علت مرگ گوشی منتشر شد اکنون نوبت به گزارشی رسمی رسیده است.

 

به گزارش وبسایت AllThingsD نتایج یک مطالعه را که توسط یک تیم تست کارآیی انجام شده را منتشر کرده است. بر اساس این گزارش اپلیکیشن‌های iOS بر روی آیفون 5s در مقایسه با آیفون 5 و آیفون 5c دو برابر بیشتر دچار کرش (بیرون پریدن ناگهانی از برنامه) می‌شوند.

 

image

 

البته در این امر گوشی آیفون 5s به تنهایی مقصر این موضوع نیست و اشکال بیشتر از سمت توسعه دهنگان است زیرا آن‌ها برای توسعه نرم افزارهای خودشان به گوشی آیفون 5s دسترسی نداشتند و تنها به iOS7 دسترسی داشتند و مقصر اصلی در این بین نیز پردازنده جدید A7 و پردازنده کمکی آن یعنی M7 است زیرا به طور واضح این دو پردازنده به کدهای متفاوتی نیاز دارند.

 

به همین خاطر است که آیفون 5c دچار این مشکل نشده است زیرا کدهای آن دقیقا مانند آیفون 5 هستند. این مشکل چندان برای اپل و آیفون 5s حاد نیست و تنها چیزی که در این بین نیاز است تلاش توسعه دهندگان است تا برنامه‌های خود را بروز کنند و این مشکل حل شود.

 

منبع: AllThingsD

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (41 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۸/۱۹
همون سامسونگ و ال جی به دردتون میخوره که برای مشتری هاش ارزش قائل نیست من خودم گوشی s plus دارم گوشی برای سال 2011 هستش این گوشی اندروید 2.3.5 ساپورت میکن بعد گوشی 3gs apple ios7 ساپورت میکنه من بد بخت که خیر سرم گوشی اند روید گرفتم باید با رام 2.3.5 کار کنم ببین چقدر ما ایرانی ها بد بختیم که سمت گوشی اند روید میریم

مهمان

۱۳۹۲/۷/۲۶
فقط sony

مهمان

۱۳۹۲/۷/۲۵
کسی حق نداره درباره ی اپل حرفی بزنه یادرموردکاربران اون چون اپل کارشو به خوبی کرده وکاربری هم که اپل داره دلش میخواد داشته باشه وبه کسی هم ربطی نداره(پاسخ آقای 90درصددرصفحه ی اول)

مهمان

۱۳۹۲/۷/۲۵
game over = 5s

مهمان

۱۳۹۲/۷/۲۳
ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــونـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی