خانهاخبار
ویدئویی از مقایسه Galaxy Note 3 و Galaxy Round (اولین گوشی خمیده سامسونگ)

ویدئویی از مقایسه Galaxy Note 3 و Galaxy Round (اولین گوشی خمیده سامسونگ)

۱۳۹۲/۷/۱۷

همانطور که انتظار داشتیم سامسونگ امروز صبح اولین گوشی هوشمند خمیده جهان را معرفی کرد. این گوشی به صورت یک نیم دایره است.

 

به گزارش این گوشی از بسیاری جهات شبیه به گلکسی نوت 3 است بنابراین بهتر است که این دو گوشی را درکنار هم ببینیم. در ویدئویی که در ادامه مشاهده می‌کنید این دو گوشی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، توجه کنید که این ویدئو بررسی کامل دو گوشی را نشان نمی دهد و فقط از نظر ظاهری می‌توانید دو گوشی را در کنار هم مشاهده کنید.

 

این ویدئو را مشاهده کنید، در صورت منتشر شدن ویدئوهای بیشتر از این گوشی و مقایسه آن با دیگر اسمارت فون ها آن ویدئو را برای شما منشتر خواهیم کرد.

 

 

منبع: Sam Mobile

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۷/۲۰
اون يكي ساعتش 11 و 7 دقيقس اون يكي 11 و 47 جرا عايا؟؟؟؟

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۹
ب نظر من سامسونگ فقط میخواس تو گوشی های خمیده اولین باشه همین.

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۸
به نظر من همون اس4 خودمون خيلي بهتره. اس4--------نوت3+++++++

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۸
دوستان صفحه این گوشی تاشو و از جنس پلاستیک و نشکن هست!پس اگه گوشی از دستتون افتاد دیگه نگران نباشید فقط شیشه امکان شکستن داره و صفحه که زیر اون قرار داره سالم میمونه.در ضمن کسایی که فکر میکردن گوشی تاشو هست باید بگم فعلا تکنولوژی اراءه این محصول وجود نداره چون هنوز خیلی از قطعات مثل برد-پردازنده-رم-باتری و ... به صورت تاشو تولید نشدن ولی قطعا در اینده شاهد چنین محصولی خواهیم بود.این محصول شروعی بر تحولی بزرگ در صنعت موبایل هست

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۸
kheyli cherte faqat iphone taraftaraye iphone bezanid++++++++++