خانهاخبار
تست مقاومت آیفون 5c در برابر گلوله کالیبر 50 و فیلمبرداری با آیفون 5s

تست مقاومت آیفون 5c در برابر گلوله کالیبر 50 و فیلمبرداری با آیفون 5s

۱۳۹۲/۷/۱۷

به خاطر دارید که چند وقت پیش ویدئویی را به شما نشان دادیم که در آن با شلیک گلوله به آیفون 5s این گوشی را مورد آزمایش قرار دادند. اگر هم این ویدئو را مشاهده نکردید می‌توانید از اینجا آن را ببینید. اما اینبار نوبت به آیفون 5c رسیده است.

 

به گزارش همان افرادی که آیفون 5s را تست کرده بودند اینبار سراغ آیفون 5c رفته‌اند و با شلیک گلوله مقاومت این گوشی را به گلوله اندازه گرفته‌اند!

 

اما نکته جالب در این ویدئو این است که با چند دوربین مختلف از این شلیک و لحظه از هم پاشیده شدن آیفون فیلمبرداری شده است، یکی از این فیلم‌ها هم با آیفون 5s گرفته شده است و از ویژگی فیلمبرداری 120 فریم در ثانیه آن استفاده شده است. ویژگی فیلمبرداری 120 فریم در ثانیه آیفون 5s بسیار جالب است و می‌توان با آن ویدئوهایی زیبا تهیه کرد که در این قسمت می‌توانید چند ویدئوی این گوشی را که با حالت Slow Motion گرفته شده است را مشاهده کنید.

 

به هرحال ویدئوی زیر را ببینید تا متوجه شوید آیفون 5c چه عکس العملی در برابر گلوله از خود نشان می‌دهد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۷
بعد از شليك اول سيم كارت نجات پيدا ميكنه.جالبه!!!!پرش سيم كارت از جايگاهش

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۹
از ته دل لذت بردم دیدم ایفون5سی چجور داره نابود میشه.به امید روزی که این برند اپل ننگ تکنولوژی جهان روزی نابود بشه اونم توسط سامسونگ عزیز

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۹
خب که چی!!!؟

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۸
یکی از اینارو به من میدادید به خدا بهتر از ترکوندش بود!

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۸
دوست عزیز این گوشی 100 در 100 از جلیقه ضد گلوله رد میشه این تفنگ واسه تانگ و هلیگوپتر هست اگر به ادم بخوره چه با جلیقه چه بدون جلیقه قیافه طرف بعد برخورد دقیقا شبیه 5c میشه