خانهاخبار
سامسونگ اولین گوشی با صفحه نمایش خمیده را رسما معرفی کرد+ویدئو

سامسونگ اولین گوشی با صفحه نمایش خمیده را رسما معرفی کرد+ویدئو

۱۳۹۲/۷/۱۷

بعد از اینکه خبری در مورد گوشی سامسونگ با صفحه نمایش خمیده برای شما منتشر کردیم و گفتیم که احتمالا تا آخر هفته سامسونگ اولین گوشی با صفحه نمایش خمیده را معرفی خواهد کرد، امروز این اتفاق افتاد.

 

به گزارش سامسونگ اولین گوشی با صفحه نمایش خمیده را معرفی کرد که نام این گوشی Galaxy Round است. این گوشی قرار است از 10 اوت (18 مهر)  در کشور کره ارائه شود.

 

image

 

image

 

مشخصات این گوشی به شرح زیر است:

 

صفحه نمایش 5.7 اینچی خمیده از نوع آمولد و کیفیت Full HD

پردازنده اسنپدراگون 800 با 4 هسته و سرعت 2.3 گیگاهرتز

رم 3 گیگابایتی

حافظه داخلی 32 گیگابایت و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی

دوربین 13 مگاپیکسلی و دوربین دوم 2 مگاپیکسلی

اندازه 151.1×79.6×7.9 میلی متر

وزن 154 گرم

اندروید 4.3 آبنبات ژله‌ای

 

image

 

image

 

image

 

image

 

 

 

سامسونگ به رابط کاربری خود تعدادی ویژگی جدید افزوده است که بتواند از خمیده بودن صفحه نمایش حداکثر بهره را ببرد، این ویژگی های شامل Bounce UX برای کنترل کردن پخش کننده موزیک دستگاه با ضربه زدن به کناره صفحه و Gravity Effect برای جذاب کردن صفحه نمایش توسط حرکت چپ و راستی گوشی است.در ویدئوی زیر می‌توانید ببینید که این گوشی چه ویژگی جدیدی را دارد.

 

منبع: samsungtomorrow

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (86 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۷/۲۶
kheili bahaleeeeeee

مهمان

۱۳۹۲/۷/۲۱
بله ما به دزدی های برندای دیگه مثل سونی و اپل از سامسونگ عادت کردیم.درود بر سامسونگ نواور برترین برند جهان

مهمان

۱۳۹۲/۷/۲۰
یعنی واقعا نمیدینید چرا صفحش خمیدس؟؟؟؟؟ چون دلش سامسونگ دلش نمیخواد صفحه گوشیش شیشه باشه و چون تنها ضعفش شکستن شیششه واسه همین خمیده زده که اگه افتاد صفحش نشکنه یعنی یک گوشی بدون ایراد و بسیار قدرتمند...... بله اینه سامسونگ++++

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۹
خمیدگیش واسه این خوبه که بزاری تو جیب شلوار(رو قوس ران پا جا میوفته)

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۹
واقعا متاسفم برای اینجور کامنت گذاشتن ها.جدا سطح سواد مردم کشور عزیزم چقدر باید باشه که یه جای دنیا دارن نواوری میکنند و اختراع میکنند بعد یه فسقل بچه میاد میگه کپی و به چه دردی میخوره.اخه کوچولو میدونی چقدر کار شده رو این صفحه نمایش که خمیده بشه؟میدونی سامسونگ چندین ساله داره رو این کار تلاش میکنه؟تو چه علمی داری که داری در ورد این شاهکاره سامسونگ حرف میزنی؟از قیافه میگی؟نکه ایفون و اکسپریا و اچ تی سی و هواوی و ال جی قیافه هاشون شبیه هم نیس؟؟همین گوشی جدیدای ال جی همشون کپی سامسونگ هستن.سامسونگ مبتکر اولین صفحه نمایش خمیده در جهان هست بعد بیاد از ال جی کپی کنه؟>خوده ال جی بزرگترین کپی کار از سامسونگ هست.سامسونگ سال پیش بود که صفحه نمایش خمیده رو زد.ال جی زود بعدش دست به کار کپی شد.سامسونگ برند بزرگی هست و نواور ترین برند جهان هست.ومثل اپل مونتاژ کار نیس.مثل سونی خز نیس با اون رابط کاربری مسخرش.سامسونگ برتر برتر جهان هست که همیشه بهترین هارو زده.اینم نواوری دیگه ای از ابر برند سامسونگ کبیر