خانهاخبار
آیا بر اساس این عکس تبلت نوکیا پایه نگهدارنده دارد؟

آیا بر اساس این عکس تبلت نوکیا پایه نگهدارنده دارد؟

۱۳۹۲/۷/۱۶

بعد از خبرهایی در مورد فبلت نوکیا امروز نوبت به تبلت این شرکت رسیده است.

 

به گزارش امروز عکسی منتشر شده است که ادعا می‌شود تبلت نوکیا است، این تبلت بر اساس عکسدر پشت خود یک پایه دارد. همانطور که مشاهده می کنید کیفیت عکس زیاد نیست و کل تبلت نیز نشان داده نشده است، بنابراین اعتماد به این عکس کمی ریسک دارد.

 

image

 

گفته شده که نام این تبلت 2520 است که پیش از این نیز خبرهایی از آن شنیده شده بود. در عکسی که مشاهده می کنید درگاه سیم کارت تبلت مشخص است که بسیار شبیه به ظاهر درگاه سیم کارت‌های نوکیا است. در انسادی که پیش از این از FCC درز کرده بود تایید شده بود که این تبلت به پشتیبانی از 3G و LTE مجهز است بنابراین باید درگاه سیم کارت بر روی آن نیز وجود داشته باشد.

 

همراه این عکس چند لوگوی نوکیا با کیفیت فول اچ دی و به رنگ‌های مختلف نیز منتشر شده است که کیفیت آن ها می توانید حاکی از کیفیت صفحه نمایش تبلت یعنی فول اچ دی بودن و رنگ‌های مختلف می‌تواند نشان دهنده رنگ‌های مختلف بدنه برای این تبلت باشد. شاید هم این لوگوها تقلبی باشند.

 

image

 

نوکیا در 30 مهر مراسمی را برگزار خواهد کرد، به نظر شما در این مراسم فبلت نوکیا و یا تبلت نوکیا و شاید هر دو را خواهیم دید؟

 

منبع: wpcentral

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۸
آینده مال نوکیا است

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۸
کسایی که میگن نوکیا فلان و بیسار اصلا هیچ چیزی سرشون نمیشه کسی اگه از برنامه نویسی و بحث امنیت و .. یکم سرش بشه هیچ وقت سیستم عامل شرکت مایکروسافتو با سیستم عامل شرکت گوگل مقایسه نمیکنه فرقشون مثل طلا میمونه با چدن

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۷
فقط ویندوزفون

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۶
پس کو دوربینش؟؟؟من که پشتش دوربینی نمیبینم!!!

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۶
واقعا حیف نیست این شرکت به خاطرات بپیونده؟