خانهاخبار
سامسونگ به دنبال تولید عینکی مانند گوگل گلس است

سامسونگ به دنبال تولید عینکی مانند گوگل گلس است

بعد از ساعت حالا باید شاهد عینک سامسونگ هم باشیم.
۱۳۹۲/۷/۱۵

شاید سامسونگ تولید کننده اولین ساعت هوشمند نباشد اما به طور حتم ساعتی را تولید و روانه بازار کرد که تا کنون هیچ کمپانی مانند آن را تولید نکرده است و معنای واقعی یک ساعت هوشمند را می‌دهد.

 

به گزارش بعد از ورود این کمپانی به دنیای ساعت‌های هوشمند اکنون نوبت این رسیده است که سامسونگ به فکر تولید عینک‌های هوشمند باشد تا بتواند در برابر گوگل یک رقیب سرسخت باشد. در گزارشی آمده است که سامسونگ به دنبال محصولی مانند گوگل گلس است و قصد دارد نام آن را Gear Glass بگذارد. همچنین اشاره شده است که این گجت در ماه آوریل و یا مه سال آینده (فروردین و یا اردیبهشت) ارائه خواهد شد.

 

image

 

اگر سامسونگ وارد این میدان شود به طور حتم رقابت بسیار دیدنی تر خواهد بود و به علت رقابت نزدیک شاهد معرفی گجت‌های بهتر و با امکانات بیشتری در این زمینه خواهیم بود.

 

منبع: Sam Mobile

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۷/۲۹
in dige kheili shakh bazie android mesle hava barash mimone

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۶
فورد اولین ماشین دنیا رو تولید کرد از نظر دوستان هر شرکتی که بعد از فورد اومد و ماشین تولید کرد کپی برداره!موتورولا اولین گوشی دنیا رو تولید کرد پس نوکیا اریکسون سونی سامسونگ و اپل همه کپی بردارن همه ما هنوز باید یه مدل فورد رو سوار میشدیم و همه گوشی موتو ولا داشتیم!این حرفا نشون میده متاسفانه سطح علمی مردم ایران بسیار پایین هست و هنوز نمیدونن این رقابت هستش که باعث افزایش کیفیت میشه!هر شرکتی میاد یه ایده به اون محصول اضافه میکنه تا بازار رو جذب کنه و این رقابت باعث پیشرفت سطح زندگی مردم میشه!

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۶
عاشق سامسونگم،اولین گوشی هوشمند ساخت شرکت Ericsson و اولین ساعت هوشمند ساخت Seiko بود،الان به نظر شما سایر شرکت های سازنده ی تلفن همراه از Ericsson کپی برداری کردن؟ نباید تلفن های هوشمند بسازند چون اینکار تقلید به حساب میاد؟یک شرکت موفق(سامسونگ) باید توانایی ساخت هرنوع محصولی رو داشته باشه واین کار هزینه،زمان وهوشمندی میخاد که خیلی ها ندارند.

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۶
دنیا روی پول+راضی نگه داشتن مشتری میچرخه پس تقلید جز این جنگ محسوب میشه

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۵
توی صنعت گوشی و کلا فناوری ارتباطات و این قبیل محصولات چیزی به نام تقلید وجود نداره... به عنوان مثال شما میرین لباس بخرین.همه لباسا شکل و قالبشون مثه همه اما رنگ بندی و جنس لباس که باعث سلیقه های مختلف میشه و خلاقیت سازندرو توی یه قالب نشون میده. گوشی و عینک هم همینه. چندین مدل معروف عینک هست تو بازار اما شما اونیرو انتخاب میکنی که به سلیقت نزدیکتره. پس اگرم الان سامسونگ چنین عینک هوشمندی بزنه تازه رقابت شروع میشه که این به نفع ما مصرف کننده هاست چون کیفیت بهتری میبینیم در آینده...مرسی از دوستانی که مطلبو خوندن.