خانهاخبار
فردا به صورت رسمی ال جی گوشی جی 2 را در ایران رونمایی خواهد کرد

فردا به صورت رسمی ال جی گوشی جی 2 را در ایران رونمایی خواهد کرد

۱۳۹۲/۷/۱۳

امروز یعنی 13 مهر ماه 92 فروش گوشی ال جی جی 2 در تهران آغاز شد. فردا یکشنبه 14 مهرماه 92 در ساعت 19 طی مراسمی این گوشی به طور رسمی در ایران رونمایی خواهد شد.

 

خبرنگاران در این مراسم حضور خواهند داشت و سعی خواهند کرد تا اخبار لحظه‌ای این مراسم را برای شما منتشر کنند. بنابراین فردا ساعت 19 یا 7 شب با همراه باشید تا با هم از نزدیک با این گوشی هوشمند که ال جی بر روی آن حساب زیادی باز کرده است بیشتر آشنا شویم.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (29 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۹/۲۵
بهترین وشیکترین ومدرنترین خلاصه همه چی تمومه...عاشقتمG2

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۵
اول htc one و بعد g2 ... htc نماد کیفیت .

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۵
متنفرم از این گوشی های اچ تی سی و ایفون که فقط پول قاب المنیومیشونو از مردم میگیرن بابا من میخوام گوشی بگیرم نه قاب گوشی مثل بعضیام اقده ای نیستم به خاطر پز دادن گوشی بخرم من سایز صفحه میخوام کیفیت ال سی دی تک میخوام دوربین با وضوح بالا میخوام یه چیز میخوام با آب مشکل نداشته باشه رم و usb رو بتونم بهش وصل کنم بدونه مشکل جیلبریک و هزینه برنامه روش نصب کنم تنوع میخوام امکانات زیاد میخوام پول زیادم ندارم. حالا خودتون بگید htcوiphone بگیرم یا LG و سامسونگو سونی ؟

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۴
یکی از دوستانم از نمایندگی ال جی در تجریش خرید کار کردم گوشی بدی نیست اما چز جدیدی رو نکرده و من و جذب نکرد من این پول و میدم z ultra میخرم که تمام این امکانات و داره و هم صفحه بزرگی داره و هم اینکه ضد آب هست و از هم اینکه برند sony پشت اونه

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۴
سلام دوستان گوشی میخواین اچ تی سی ،سرعت میخواین اچ تی سی،عکس میخواین اچ تی سی ،صدا میخواین اچ تی سی، واز همه مهمتر تنوع ساختار ظاهری میخواین بازم اچ تی سی چیزی که تو تمام دنیا ثابت شده اولین کمپانی که گوشی با کیفیت الترا پیکسل زده من وان ایکس دستمه ولی اگه خدا بخواد به همین زودی میشه وان طرفدارای اچ تی سی لایک یاد