خانهاخبار
باز هم خبری جدید از گوشی ال جی با صفحه نمایش خمیده+مشخصات احتمالی

باز هم خبری جدید از گوشی ال جی با صفحه نمایش خمیده+مشخصات احتمالی

۱۳۹۲/۷/۱۳

گوشی‌های خمیده و یا نشکن در راه هستند و به نظر می‌آید که اولین گوشی را نیز ال جی معرفی کند البته اگر سامسونگ پیش دستی نکند.

 

به گزارش بر طبق خبری از Cnet ال جی در حال آماده سازی خود برای معرفی یک گوشی 6 اینچی با صفحه نمایش خمیده به نام G Flex است. البته اجازه ندهید که نام خمیده شما را به اشتباه بیاندازد زیرا گوشی در کل قابلیت خم شدن را نخواهد داشت بلکه به صفحه نمایشی OLED مجهز است که در اطراف گوشی خم شده است.

 

به نظر می‌آید که نام G Flex یک نام تجاری برای گوشی LG Z باشد که قرار است توسط ال جی معرفی شود. اما هنوز نام اصلی مشخص نیست، این خبر می‌گوید که LG Z در ماه نوامبر (آبان ماه) ارائه خواهد شد البته شاید در ارائه تاخیری نیز بوجود بیاید.

 

اما از این گوشی چه انتظاری دارید؟ تصور می کنیم که نباید این گوشی یک چیز خارق العاده باشد با توحه به تصاویری که از پتنت‌ها به دست آمده است و در ادامه آن را مشاهده می کنید این گوشی نمی‌تواند طراحی عجیب و غریبی داشته باشد.

 

image

 

یک وبلاگ ژاپنی کد یک دیوایس را تایید :77/:.8':.7<:/.-!:.7-:.8):.77!:77/:9� این کد LG-F340L است و در بنچمار‌ک‌ها با نام G Flex/LG Z دیده شده است، مشخصات احتمالی این گوشی ال جی با صفحه نمایش خمیده را درادامه می توانید مشاهده کنید.

 

پردازنده اسنپدراگون 800 با سرعت 2.3 گیگاهرتز

صفحه نمایش HD

اندروید 4.2.2

پشتیبانی از LTE

 

منبع: Cnet

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۴
از نظر cpu حتی از apple 5s هم بهتره اما هنوز مارک ال جی در ایران خوب جا نیوفتاده اما از دیگر برندهام کم نمیاره

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۴
دوست عزیز سونی ۳ سال پیش رو کدوم محصولش oled زده؟ لطفا تعصب بیجاتون رو اینجا ابراز نکنید.

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۳
صرفا جهت اطلاع:سونی 3 سال پیش اولین صفحه OLED خمیده رو زده.اخبار شبکه 1 هم نشون داد.همتون زرشک.راستی اولین OLED هم کار سونی بوده.همه زترشک.

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۳
من الجی هم داشتم سامی هم داشتم الجی در حد سامی نیست بزن + قشنگه رو

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۳
اين مثل اون دوربين سه بعدي كه گزاشته بود مجبور ميشه بيخيال ادامه ساختش بشه