خانهاخبار
صاحب صدای سیری در دنیای واقعی چه کسی است؟

صاحب صدای سیری در دنیای واقعی چه کسی است؟

۱۳۹۲/۷/۱۳

چه بخواهید چه نخواهید دستیار صوتی اپل که سیری نام دارد به یکی از ارکان اصلی گوشی‌ها و تبلت‌های اپل تبدیل شده است. بعد از ارائه سیری کمپانی‌های دیگر نیز دستیارهای صوتی خود را معرفی کردند. اما شاید دوست داشته باشید بدانید که این دستیار صوتی در دنیای واقعی چه کسی است.

 

به گزارش صاحب صدای سیری شخصی به نام سوزان بنت  (Susan Bennett) است. اپل هنوز ادعای این خانم را تایید نکرده است اما CNN صدای این شخص را توسط یک متخصص پزشکی تشخیص صدا تست کردند و نتیجه کار حرف‌های این خانم را تایید کرده است.

 

image

 

چند وقت پیش وبسایت Verge شخصی را به عنوان صاحب صدای سیری معرفی کرده بود و تقریبا همه این موضوع را باور کرده بودند اما آن شخص در وبسایت رسمی خودش این موضوع را تکذیب کرده بود.

 

شما هم از سیری استفاده می‌کنید؟ اگر از این دستیار صوتی که به تازگی از کارهای بیشتری مانند باز کردن اپلیکیشن‌ها پشتیبانی می‌کند استفاده می‌کنید، بیشتر چه درخواست‌هایی از آن دارید؟

 

منبع: The Next Web

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۹
اقایی که میگی کپی خوده سیری کپی از سامسونگ بود.گوگل پلی قبل از سیری رو اس2 سامسونگ بودش خبر نداری برو ببین.اپل ننگ تکنولوژی هست عزیز و سامسونگ نواور ترین برند

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۴
من بيشتر اس ام اس هامو ميگم مينويسه و ميفرسته وقتي دستم بنده

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۳
من میگم یه چایی برام بیار

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۳
فوق العاده عالی و کاربردی و طبق روال همیشه با وجود کپی کردن این قابلیت توسط شرکتهای دیگر باز هم شماره یک در نوع خودش بوده و خواهد بود. فقط دوستان داشته باشید حداکثر تا چند ماه دیگر شزکتهای کپی کار یکی پس از دیگری قابلیت قفل صفحه نمایش با اثر انگشت را به محصولات خود اضافه خواهند کرد. و باز منتظر خواهند بود تا اپل نرم افزار یا ... تولیذ و عرضه کرده تا....

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۳
عالیه