خانهاخبار
مشکلات اپل در تولید آی‌پد مینی 2 و احتمال تاخیر در ارائه این محصول

مشکلات اپل در تولید آی‌پد مینی 2 و احتمال تاخیر در ارائه این محصول

کارشناسان می‌گویند اپل نمی‌تواند آیپد مینی 2 را پاییز امسال ارائه کند.
۱۳۹۲/۷/۱۰

زمان معرفی نسل جدید آی‌پدها نزدیک شده است و خبرهایی از این گجت‌های پرطرفدار به گوشی می‌رسد که بعضی از آن‌ها شاید چندان خوب هم نباشند.

 

به گزارش امروز یک منبع داخلی از تامین کنندگان قطعات اپل به رویترز گزارش داده است که صفحه نمایش رتینای آی‌پد مینی 2 در زمان ارائه به مشکلاتی برخواهد خورد که کارخانجات سازنده صفحه نمایش‌های با کیفیت بالا، سعی دارند تا این مشکل برطرف شود.

 

سامسونگ، شارپ و ال جی خط تولیدهایی برای ساخت صفحه نمایش‌های با کیفیت دارند، اما اپل حساسیت زیادی دارد که پنل های مورد نظرش ار نظر مصرف انرژی دقیق و مناسب باشند که این امر روند دریافت تاییدیه را کند کرده است و اپل به دنبال خط تولیدی است که در کمترین زمان این نوع پنل را برایش ارائه کند.

 

image

 

علاوه بر این‌ها انتظار می‌رود که اپل در آی‌پد مینی 2 از سنسور اثر انگشت و پردازنده سریعتری استفاده کند که تمام این موارد باعث خواهند شد نیازهای اپل بیشتر شود  که در نتیجه تمام این انتظارات زمان زیادی را از اپل خواهند گرفت.

 

کارشناسان تصور می‌کنند که اپل یا زمان ارائه آی‌پد مینی 2 را به تاخیر بیاندازد و یا اینکه تعداد محدودی را تولید کند. همچنین تصور این کارشناسان بر این است که اپل با کاهش هزینه‌های تولید و یا تولید نسخه 8 گیگابایتی قصد کاهش قیمت آی‌پد مینی 2 را دارد تا این گجت بتواند با تبلت‌های 7 اینچی ارزان گوگل و آمازون وارد رقابت شود.

 

منبع: رویترز

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۱
نظرى ندارم

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۱
چه کاریه بده سامسونگ برات بزنه دیگه...!

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۰
اپل نمیتونه جنس ارزان تولید کنه

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۰
واقعا که

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۰
لامصب شانس نداریم