خانهاخبار
گوشی ال جی با صفحه نمایش خمیده به زودی معرفی خواهد شد؟

گوشی ال جی با صفحه نمایش خمیده به زودی معرفی خواهد شد؟

۱۳۹۲/۷/۱۰

باز هم رقابت بین دو کمپانی کره‌ای آغاز شده است، اما اینبار این رقابت بر سر استفاده از صفحه نمایش‌های خمیده است. بعد از اینکه اعلام کردیم سامسونگ می‌خواهد گلکسی نوت 3 با صفحه نمایش خمیده را تولید کند اکنون نوبت به ال جی رسیده است.

 

به گزار ال جی در این ماه آماده است که اگر سامسونگ گلکسی نوت 3 با صفحه نمایش خمیده را ارائه کرد گوشی خود با صفحه نمایش خمیده را ارائه کند .

 

به نظر می‌آید که موضوع جنجالی بعدی در دنیای گوشی‌های موبایل صفحه نمایش خمیده باشد. صفحات نمایش خمیده و نشکن می‌توانند باعث تغییرات بزرگی در دنیای طراحی و تکنولوژی موبایلی شوند.

 

image

 

گفته شده که گوشی ال جی که با صفحه نمایش خمیده ارائه خواهد شد LG Z نام دارد. به هر حال این خبرها و شایعات حاکی از این است که به معرفی اینگونه گوشی‌ها نزدیک می‌شویم.

 

باید ببینیم که رقابت این دو کمپانی و کمپانی‌های گوشی ساز دیگر چه تغییراتی در دنیای موبایلی ایجاد خواهد کرد، نظر شما چیست؟

 

منبع: unwiredview

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (35 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۳
من خودم یکی از طرفدار های متعصب ال جی هستم ولی با خوندن این خبرفقط می تونم به الجی بگم "متاسفم" آخه یعنی چی همزمان با معرفی سامسونگ؟ ینی تو اینقد آویزون سامسونگی که نمیتونی الان بدی بیرون؟ تازه از سونی هم تقلید کرده و کذاشته Z

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۲
LG G2 امروز سیزدهم مهر وارد ایران شد 16گیگ قیمت: یک ملیون و هشت صد و بیست پنج 1,825,000 تومان

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۲
ای بابا! دیگه دارن شورش رو در میارن! امروز s4 میخری فردا نوت 3 میاد! امروز iphone 5 میخری فردا 5s میاد! امروز z ultra میخری فردا z1 میاد... آدم نمی دونه چکار کنه!!! واقعا میلیاردر هم باشی کمه! باید ماهی یه بار گوشیت رو عوض کنی! نگهش داری 3 4 ماه بگذره دیگه نمی شه بفروشیش!

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۲
سامسونگی ها هییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییس خفههههههههههههههههههههههههههههه داره برند برتر میاد فقط و فقط LG به افتخار LG بترکونیین+++++++++++++++رو

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۲
من طرفدار سامسونگ نیستم البته ازش متنفر هم نیستم کلا از برندهایی که از اندروید استفاده می کنند و تو ساخت گوشی تلاش می کنند و نو آوری میارند خوشم میاد . نه اینکه طرفدار برند خاصی نباشم ... چرا هستم. حرف اصلیم اینه که این طرفدارای سامسونگ که می گن ال جی نمایشگر خمیده رو از سامسونگ تقلید کرده ... ببینم مگه از اول این ایده مال سامسونگ بوده که حالا یه سری هم بیان از روش تقلید کنند . نه جانم قبل سامیونگ هم کسانی بودن که برای بار اول این ایده رو بیان کردن ولی عملیش نکردن فعلا . به نظرم فرقی نمیکنه کی این ایده رو عملی کنه مهم اینه که این نوآوری عملی بشه و هر چه زودتر شاهدش باشیم. برای اینکه برای بعضی ها سوال نشه من طرفدار برند {{ سونی }} هستم {{ مانی اکسپرس }}