خانهاخبار
استقبال فراوان کاربران اپل از iOS7

استقبال فراوان کاربران اپل از iOS7

60 درصد کاربران اپلی در حال حاضر از iOS7 استفاده می‌کنند.
۱۳۹۲/۷/۶

در حال حاضر یک هفته از ارائه نسخه iOS7 توسط اپل می‌گذرد، در همان روز اول بسیاری از کاربران قدیمی آیفون و آی‌پد گوشی‌ها و تبلت‌های خود را بروز کردند.

 

به گزارش اما امروز آماری منتشر شده است که نشان می‌دهد 60 درصد کاربران گجت‌های اپلی گجت خود را به iOS7 بروز کرده‌اند.

 

تا این لحظه تنها 2 درصد گوشی‌های آیفونی که iOS7 را روی خود دارند دو مدل آیفون 5s و آیفون 5c هستند. همانطور که در جدول مشاهده می کنید iOS7 تنها دو روز پس از ارائه یعنی در 20 سپتامبر توانسته از iOS6 پیشی بگیرد، یعنی در مدت زمان دو روز پس از ارائه بروزرسانی کاربرانی که از iOS7 بر روی گجت های خود استفاده می‌کردند از کاربران iOS6 بیشتر بوده‌اند.

 

image

 

در یک نمودار دیگر نشان داده شده که هر کدام از نسخه‌های iOS چه سرعتی در دانلود داشتند و کدامیک سریعتر از دیگر نسخه‌ها دانلود شده‌اند همانطور که شما هم حدس میزنید، iOS6 سریعتر از iOS5 و iOS7 سریعتر از iOS6 دانلود شده است.

 

image

 

شاید این آمار و ارقام به علت استفاده این شرکت‌ها از اپلیکیشن‌های مخصوص خیلی دقیق نباشد اما به حقیقت نزدیک است. این استقبال بسیار زیاد از یک سیستم عامل نشان دهنده این است که وقتی یک گوشی و سیستم عامل آن گوشی توسط یک کمپانی ساخته می‌شوند تا چه حد می‌تواند مورد استقبال کاربران قرار بگیرد.

 

منبع: bgr

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (27 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۷/۹
Ipad mini رو بروز کردم نه کند شد نه مصرف باتری زیاد شد. در کل ازش راضی هستم

مهمان

۱۳۹۲/۷/۹
سلام خدمت دوستان.....من خودم هم آیفون دارم هم مک بوک پرو و هیچ مشکلی هم ندارم مخصوصا که چن وقتی هست که app store باز شده و همه میتونن برن دانلود کنن..... خدا جابز رو بیامورزه که تونسته تحول عظیمی رو تو دنیا به نمایش بزاره..... من همون روز اول software update کردم گوشیمو به ios 7 ..... در حال حاظر ایفون ۵ ۳۲گیگابایت دارم..... قبلنا مدل های قدیمی تر ایفون رو داشتم....

مهمان

۱۳۹۲/۷/۸
یان که میگید طرفدار داره.اصلا هم نداره. من خودم به 7 اپدیت کردم.برای دوستام هم اپدیت کردم.میگن چرا انقدر کند شده و زود باطری تموم میکنه.اکثر بازی ها هم کرش میشن.تو 4s که نگو اصلا کلا لاگ میزنه.چه تماس میگیری.چه بازی میکنی. چه میخوای اس تایپ کنی.انگار تو اندروید داری تایپ میکنی. gsm انقدر نظرات رو فیلتر نکن.

مهمان

۱۳۹۲/۷/۸
دم اپل گم که مثل شرکت سامسونگ بی رحم نیست برای کل گوشی هاش اپدیت ios7 داده ولی شرکت سامسونگ بی رحم فقط برای اس 4 و اس3 اپدیت میده واقعن برای خودمون ناراحتم که ما گوشی های این شرکت رو میخریم زند باد اپل

مهمان

۱۳۹۲/۷/۸
باید دست سامسونگ رو ببوسه که براش زده