خانهاخبار
کدام کمپانی بیشترین نوآوری را در 2013 داشته است؟

کدام کمپانی بیشترین نوآوری را در 2013 داشته است؟

اپل، سامسونگ و یا گوگل؟
۱۳۹۲/۷/۶

هر سال گروه Boston Consulting لیستی از کمپانی‌هایی که بیشترین خلاقیت و نوآوری را داشته‌اند معرفی می‌کند.

 

به گزارش این گروه برای سال 2013 نیز لیست خود را اعلام کرده است. در این لیست سامسونگ توانسته گوگل را پشت سر بگذارد و در رتبه دوم بایستد. این پیشرفت سامسونگ باعث شده که گوگل به رتبه سوم نزول کند و رتبه دومی را که از سال 2006 به مدت 7 سال در اختیار داشت به سامسونگ بسپارد.

 

اما چه کمپانی اول است؟ حتما شما هم حدس می‌زنید، بار دیگر اپل برای نهمین سال متوالی در رتبه اول این لیست قرار دارد. نظر این کمپانی در مورد سامسونگ این است که رهبر سامسونگ Lee Kun-hee در این چند سال به خوبی عمل کرده است و سامسونگ از رتبه 28 در سال 2008 توانسته به رتبه دوم در سال 2013 صعود کند.

 

اما شاید بهترین خبر برای سامسونگ این است که رقیب این کمپانی یعنی ال جی در رتبه 25 ام ایستاده است.

 

image

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (75 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۲
سامسونگ یعنی کوپی برابر اصل فقط سونییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

مهمان

۱۳۹۲/۸/۴
سلام عزیزان.این حرفا چیه که شما درباره این کمبانی ها میزنید فکر کردید. کمبانی هایی که اول ودوم تکنولوزی جهان میشن فقط همین کوشیه که ما میبینیمو میزنند.این کمبانی ها درکارهای بسیار کلان تر از گوشی هستند.(مثل ساخت بردازندها.ابر کامبیوترها که سامسونگ الان بیشتر تو این کاره).وبعضی از محصولات تکنولوزی این شرکت های بزرگ گوشی ومحصولاتی است که ما میبینیم.

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۲
SONY

مهمان

۱۳۹۲/۷/۹
تخه چرا سنگ شرکتی رو به سینه میزنی که وقتی می فهمه ایرانی هستی بهت سرویس نمیده ؟ هان ؟ نه واقعا بگو

مهمان

۱۳۹۲/۷/۸
د آخه عزیز من تومی فهمی یا داوری که رتبه بندی می کنه الکی لاف میزنی اپل سر تره برو تاپ تن خود آمریکار و اروپارو نگاه کن 1 و 2 ساسونگه سه 5s هست لطفا برید ببینید بعد بگید ما میگیم سانسونگ از همه تقلب میکنه دلیل موفقیتش هم همینه باشه اپل خوب سامسونگ بد اگه بده پرفروشترین و دارنده بهترین سخت افزار نبود تو گوگل بزنید top ten of smart phone in worldببینید اول چیه...؟!(نه دعوا داریم نه تعصب یا تاسب هرچی...)