خانهاخبار
دومین تیزر برای رونمایی بزرگ نوکیا نمایش داده شد

دومین تیزر برای رونمایی بزرگ نوکیا نمایش داده شد

۱۳۹۲/۷/۳

یک بار دیگر نوکیا روی صفحه اجتماعی رسمی خود تیزر جدید رونمایی مهم خود را به روز رسانی کرد. در این تیزر جدید مشخص شده است که محل این رونمایی کجاست.

 

به گزارش همانطور که چندی پیش مطلبی درباره رونمایی بزرگ نوکیا در سایت قرار داده بودیم که در آن چند اسکی باز روی شن و در کویر اسکی می کردند و تنها به چند کلمه و یک تاریخ اشاره شده بود، در این تیزر جدید نمایی از منطقه ابوظبی مشخص است.

 

این تیزر جدید که یک قایق با بادبان آبی رنگ با لوگوی نوکیا را در راه رسیدن به ساحل نشان می دهد بیان گر محل بر گزاری رونمایی جدید نوکیا است.

 

image

 

در حال حاضر ما می دانیم که این برنامه در مرکز Nokia World  در ابوظبی در تاریخ 22 اکتبر (30 مهر) برگزار خواهد شد.اما شایعات موجود همانطور که قبلا هم اشاره کرده بودیم مبتنی بر آن است که مدل Lumia 1520  در این جلسه رونمایی خواهد شد. از مشخصات این جلسه به این صورت اعلام شده که دو قابلیت برای اولین بار رونمایی خواهند شد که احتمالا اولین فبلت ویندوزفونی و اولین فبلت 1080p بر اساس سیستم عامل ویندوز است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۷/۷
فقط Nokia-HTC-Apple-Sumsung-Lg :D منفی نبینم

مهمان

۱۳۹۲/۷/۵
سامسونگ همه قطعاتش رو از بقیه میگیره / با مقایسه ظاهری که نمیشه گفت مال سامسونگه

مهمان

۱۳۹۲/۷/۴
پسرم تو که ادعا داری بدون اون کورتکس a8 هست که 64 بیته

مهمان

۱۳۹۲/۷/۴
اولا این بحث جاش اینجا نیست. دوما هر کسی یه سلیقه ای داره و سوما هیچ برندی به شما طلب کار نیست که دارید اینجوری خود زنی می کنید! اپل خط تولید چیپ نداره و تولید چیپ هاشو به سامسونگ واگذار کرده.... این عادیه ولی مثل اینکه ما ایرانیا با این قضیه مشکل داریم.اپل از سامسونگ خریده حالا دیگه شما کی هستی که داری انتقاد می کنی.... تو اپلی یا سامسونگ....؟بسه دیگه

مهمان

۱۳۹۲/۷/۴
اقایی که میگی arm سی پی یو میزنه نمیدونی چیزی نگو arm فناوری معماری سی پی یو هاست نه شرکت تولید کننده