خانهاخبار
گلکسی نوت 3 با صفحه نمایش منعطف در راه است

گلکسی نوت 3 با صفحه نمایش منعطف در راه است

این گوشی قرار است در سه ماهه آخر امسال به تعداد محدود تولید شود.
۱۳۹۲/۷/۲

سامسونگ در نمایشگاه IFA2013 گلکسی نوت 3 را معرفی کرد، همه تصور می‌کردند که این گوشی با صفحه نمایش انعطاف پذیر ارائه خواهد شد اما این اتفاق رخ نداد، اما اکنون به نظر می‌آید که نسخه جدید این گوشی با صفحه نمایش خمیده در راه است.

 

به گزارش سخنگوی سامسونگ تایید کرده است که آن ها در حال ساخت گوشی گلکسی نوت 3 با صفحه نمایش منعطف هستند اما خود گوشی قابلیت خم شدن را ندارد. در حال حاضر گلکسی نوت 3 که تازه معرفی شده، صفحه نمایشی 5.7 اینچی با کیفیت فول اچ دی دارد که جنس این صفحه نمایش از شیشه است و با این اندازه شیشه هنگامی که به زمین برخورد کند به شدت مستعد شکستن است.

 

image

 

اگر قرار باشد که نوت 3 با صفحه نمایش منعطف ارائه شود این گوشی صفحه نمایش نشکن خواهد داشت که آن را به یک گوشی بزرگ تبدیل می‌کند که به راحتی در دست جای می‌گیرد.

 

زمانی که نام منعطف به گوش ما می‌رسد یک گوشی که قابلیت تا شدن از وسط را دارد برای ما تداعی خواهد شد اما باید بدانید که در حال حاضر گوشی‌های موبایل محدودیت‌های زیادی دارند و قابلیت تا شدن شاید به این زودی ها نتواند به آن‌ها اضافه شود.

 

گفته می‌شود که نوت 3 با صفحه نمایش منعطف در سه ماهه اخر سال میلادی ارائه خواهد شد و در تعداد محدودی تولید و به فروش می‌رسد.

 

منبع: Techradar

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (34 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۷/۷
اه اه ال جی هم شد گوشی داری با نوت مقایسه اش میکنی!!!! اگه 60 تا برنامه و 3تا انتی ویروس همزمان و سنگین ترین بازیهای 3gig . 4gig رو همزمان اجرا کردیو سرعت گوشی کم نشد بعد بیا مقایسه کن

مهمان

۱۳۹۲/۷/۵
من خودم اس4 دارم به نظر من اس4 از نوت3 بهتره چون که 441 ppi پیکسل در هر اینچ داره اما نوت3 338 ppi پیکسل در هر اینچ داره میتونید برید از توی همین سایت مشخساتشون رو بخونید

مهمان

۱۳۹۲/۷/۵
فکر کنم قابلیت تاشدن داره تا توی جیب جا شود.

مهمان

۱۳۹۲/۷/۵
S4 SHAKHE HAMEIE GOSHIA

مهمان

۱۳۹۲/۷/۵
S4 BEHTARINEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE