خانهاخبار
فروش نکسوس 4 در آمریکا متوقف شد؛به معرفی نکسوس 5 نزدیک می‌شویم

فروش نکسوس 4 در آمریکا متوقف شد؛به معرفی نکسوس 5 نزدیک می‌شویم

۱۳۹۲/۶/۲۶

شایعاتی در مورد نسل بعدی نکسوس با نام نکسوس 5 شنیدیم حتی در یک ویدئو از گوگل نیز دیدیم که در دست فردی در جشن معرفی اندروید کیت کت یک گوشی نکسوس قرار دارد که تا به حال دیده نشده است و همچنین چند روز پیش عکس‌هایی از یک نکسوس را دیدیم که در FCC منتظر دریافت تاییدیه بود.

 

به گزارش گوگل دوشنبه فروش نسخه 16 گیگابایتی نکسوس 4 را در گوگل پلی متوقف کرد. بر طبق منبع موثقی که با سایت The Verge صحبت کرده است گوگل پس از این قصد ندارد که نکسوس 4 با ظرفیت بیشتر را نیز معرفی کند.

 

image

 

تمام این اخبار حاکی از این است که به زودی شاهد معرفی نسل پنجم گوشی‌های نکسوس یا همان نکسوس 5 خواهیم بود. گفته شده که گوگل در ساخت این گوشی بار دیگر با ال جی همکاری خواهد کرد و نکسوس 5 نیز ساخت ال جی خواهد بود.

 

منبع: The Verge

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۶/۲۸
به نظر من این کار بسیار اشتباهیه چون با فاطله اندکی از ارایه نکسوس4 میخواد نسخه بعدی اون رو هم روانه بازار کنه و این کار اشتباه بزرگیه.درسته که گوگل بیشتر به دنبال معرفی انرویده تا بدست آوردن سرمایه ولی باید این روهم در نظر داشته باشه که به جای رقابت با کمپانی های دیگه به فکر کسب اعتماد مشتریان خودش باشه چون با این کار دارندگان نکسوس4 ضرر بزرگی خواهند کرد

مهمان

۱۳۹۲/۶/۲۶
Be gaie LG ba Samsung kar kone!!!

مهمان

۱۳۹۲/۶/۲۶
khodaee seri nexus harf nadaran

مهمان

۱۳۹۲/۶/۲۶
گوشی نکسوس 4 نسبت به قیمت خیلی خیلی قدرتمنده . ولی مشکلش فقط اینه که با آندروید خام ارائه میشه که اونم به راحتی قابل ارتقا و تغییره . منتظر نسل بعدیه این گوشیه قدرتمند هستیم . نـــکــــســــوس5

مهمان

۱۳۹۲/۶/۲۶
آخه نکسوس هم شد گوشی؟؟؟!!!