خانهاخبار
8 فرد مشهور دنیا از چه گوشی موبایلی استفاده می‌کنند؟

8 فرد مشهور دنیا از چه گوشی موبایلی استفاده می‌کنند؟

گوشی موبایل رئیس جمهور امریکا و رئیس جمهور روسیه چه برندی است؟
۱۳۹۲/۶/۲۵

امروزه گوشی‌های موبایل به محصولات ارزشمندی تبدیل شده‌اند که هر شخصی در دنیا یکی از آن‌ها نیاز دارد و همیشه این گوشی همراه آن خواهد بود. شخصیت‌های معروف نیز از این امر مستثنی نیستند و حتما یک گوشی موبایل با خود دارند، اما دوست دارید که بدانید این شخصیت‌ها چه گوشی موبایلی دست می‌گیرند؟ اگر دوست دارید بدانید ادامه خبر را بخوانید.

 

1 – باراک اوباما (رئیس جمهور آمریکا)

 

باراک اوباما در همان سالی که رئیس جمهور شد با گوشی بلک بری خود در جلوی خبرنگاران ظاهر شد و از همان ابتدا نشان داد که طرفدار سرسخت بلک بری است، اوباما هنوز هم از گوشی بلک بری استفاده می‌کند، اما این امر دلیلی نمی‌شود که خانواده اوباما هم گوشی بلک بری را دوست داشته باشند، اخیرا دختر بزرگ اوباما نشان داد که به آیفون اپل علاقه خاصی دارد.

 

image

 

 

2 – رهبر کره شمالی:

 

Kim Jong-Un جدای از مسایل سیاسی کشورش از گوشی موبایل استفاده می‌کند، گوشی این Kim یک اچ تی سی است، Jong-Un یک گوشی HTC Butterfly دارد.

 

image

 

3- بانوی اول چین Peng Li Yuan:

 

این خانم همسر رئیس جمهور چین است، مشخص نیست که رئیس جمهور چین از چه گوشی استفاده می‌کند، اما در عکسی که اخیرا منتشر شده مشخص شده است که همسر رئیس جمهور چین یک گوشی آیفون 5  دارد.

 

image

 

4 – نخست وزیر کشور تایلند  Yingluck Shinawatra:

 

اولین نخست وزیر زن تایلند Yingluck Shinawatra  نام دارد، این خانم از یک گوشی موبایل استفاده نمی کند و 5 گوشی موبایل دارد، اما جالب اینجا است که یکی از این گوشی‌های موبایل Lumia 920 است که رنگ سفید دارد.

 

image

 

5 – رئیس حمهور روسیه ولادیمیر پوتین:

 

در سال 2010 پوتین اعلام کرد که از گوشی موبایل استفاده نمی‌کند، اما به ظاهر نظرش در سال 2012 عوض شده و اکنون از یک گوشی اندرویدی  به نام MTS-Glonass 945 استفاده می‌کند.

 

image

 

6 – خانواده سلطنتی انگلیس:

 

به نظر می‌آید که این خانواده علاقه زیادی به استفاده از آیفون دارند، سال گذشته در المپیک Prince William در یک عکس دیده شد که از گوشی آیفون استفاده می کند، همچنین ملکه Elizabeth II نیز آی‌پدی را برای خودش سفارش داده است.

 

image

 

7 – نخست وزیر انگلیس دیوید کامرون:

 

نخست وزیر انگلیس انگلیس نیز به عموم نشان داده است که از گوشی بلک بری استفاده می‌کند.

 

image

 

8 – صدر اعظم آلمان آنگلا مرکل:

 

مرکل به عکاسان نشان داده است که از گوشی بلک بری استفاده می‌کند، گوشی خانم مرکل Z10 بلک بری است.

 

image

 

این افراد مشهور از این گوشی‌های که گفتیم استفاده می کنند، نظر شما در مورد انتخاب آن‌ها چیست؟

 

منبع: The Next Web

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (180 نظر)

Rhn

۱۳۹۸/۴/۲
سامسونگ اپل بلک بری الجی و و و... روحشونم خبر نداره یسری آدم بیکار توی ایران روی برنداشون تعصب دارن.واقعا ملتی هستیم که تو هر زمینه دنبال جنگ و دعواییم.حالا شمایی ک به اپل تیکه میندازی بهت جایزه میدن؟؟یا نکنه طرفدارای اپل وارث استیو جابز خدا بیامرزن؟؟ چ خبرتونه؟ چخبرررتونه؟

SAJAD

۱۳۹۸/۳/۳۱
همه ی گوشی های خوبند ولی به پای سامسونگ هواووی و اپل نمیرسن

سجاد

۱۳۹۷/۷/۲۹
تو خوبی؟؟????داداش با مشت باید با آیفون کار کرد؟؟؟ انگار تاحالا آیفون دست نگرفتی اگه اینقد بدت میاد چرا دوبار آیفون خریدی پس ??خدایا شفای عاجل عنایت بفرما آمین???

دانیال فاتح

۱۳۹۷/۶/۱
سامسونگ خوبه

صبا

۱۳۹۷/۲/۱۲
فقط تو ایرانه که مردم از بچه دو ساله تا پیر نود ساله یه آیفون گرفتن دستشون...واقعا میشه گفت بیشترین فروش اپل متعلق به ایرانه...چون ما فقط بلدیم با نشون دادن سیب پشت گوشیمون به بقیه پز بدیم بعدم بگیم آیفون بهترینه آیفون بهترینه. کل دنیا دارن از گوشی های تولید کشور خودشون استفاده میکنن اما اینجا ما فقط بلدیم یه سوژه یا یه جوک درباره ی جی ال ایکس بسازیم.