خانهاخبار
نظرسنجی؛ عملکرد اپل بعد از استیو جابز را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

نظرسنجی؛ عملکرد اپل بعد از استیو جابز را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

۱۳۹۲/۶/۲۳

حتما دیگر می‌دانید که اپل هم آیفون 5S و هم آیفون 5C را معرفی کرد، بسیاری از دوستداران اپل منتظر ارائه این محصول بودند، همه می‌دانیم که استیو جابز اپل را به این مرحله رسانده است و این شرکت را تا این حد بزرگ کرده است، آخرین محصولی که توسط استیو جابز معرفی شد آیفون 4S بود، بعد از آن شاهد معرفی چندین محصول جدید از اپل بودیم، اما سوال اینجاست که اپل بعد از استیو جابز چه عملکردی داشته است؟ آیا اپل توانسته همچنان مانند گذشته عمل کند یا اینکه خیر عملکرد بدتری داشته است و شاید هم عملکرد بهتری داشته است؟ ما تصور می‌کنیم که بهترین افرادی که می‌توانند به این سوال پاسخ دهند مشتریان و کاربران هستند. به همین خاطر در این نظر سنجی را ترتیب دادیم تا ببینیم که نظر شما در این باره چیست؟

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (47 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۹/۵
bad

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱
Ki gofte

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۰
به نظر من تیم کوک هم دست کمی از استیو جابز نداره/ولی پیشرفت رو کردن بدون وجود جابز اما اگر استیو جابز بود خیلی بهتر از الان بود

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۰
استیو جابز خیلی آدم خلاقی بو و این خلاقیت اپل را متمایز می کرد اما بعد از مرگ استیو جابز اپل با بقیه برند ها فرقی نکرد

vahidalone

۱۳۹۳/۶/۱۰
باید قبول کنیم که اپل با این همه محدودیت برای کاربر از لحاظ نرم افزاری داره بازهم بیشترین طرف دارو داره فرق زیادی با گذشته نکرده و حتی به نظر من مدل های جدیدترش با ریسک پذیری پیشتری بوده 1:ویندزفون(لومیا) 2:آی او اس (اپل) 3:اندروید(اچ تی سی)4:اندروید(موتورولا)5:اندروید(الجی)