خانهاخبار
5 گوشی پرچمدار که می‌توانند آیفون را شکست دهند

5 گوشی پرچمدار که می‌توانند آیفون را شکست دهند

۱۳۹۲/۶/۲۳

آیفون 5S به تازگی معرفی شد و سیاست ۱ سال آینده اپل را روشن کرد، اما کار اپل دیگر مانند سابق آسان نیست این کمپانی رقیبانی دارد که هر کدام به تنهایی برای خود یک غول هستند. در این مقاله می‌خواهیم به شما بگوییم که کدام گوشی‌های موجود در بازار می‌توانند به راحتی با قهرمان اپل درگیر شوند و حتی به راحتی آن را مغلوب کنند.

 

Galaxy Note 3

 

به عنوان سومین پرچمدار خانواده فبلت‌های نوت این گوشی از لحاظ سخت افزاری یک غول بزرگ به حساب می‌آید. صفحه نمایش 5.7 اینچی از نوع سوپر آمولد با کیفیت 1920×1080 پیکسل، پردازنده 8 هسته‌ای با سرعت 1.9 گیگاهرتز و رم 3 گیگابایتی که با این رم و پردازنده قدرتمند شما می‌توانید هر بازی و برنامه سنگینی را به راحتی بر روی آن اجرا کنید.

 

image

 

از نظر دوربین نیز این گوشی یک دوربین 13 مگاپیکسلی دارد و دوربین جلوی آن نیز کیفیت 2 مگاپیکسل دارد. اندروید از پیش نصب شده بر روی این گوشی نیز آخرین نسخه یعنی 4.3 خواهد بود.

 

image

 

Lumia 1020

 

این گوشی یکی از بهترین دوربین‌ها را در بین گوشی‌های موبایل دارد. فاصله کانونی این دوربین 2.2 اینچ و کیفیت آن 41 مگاپیکسل است که از تکنولوژی PureView در آن استفاده شده است، علاوه بر این مشخصات لنز دوربین ساخت شرکت معروف زایس است و دو فلاش یکی زنون و یکی دیگر LED در کنار دوربین قرار دارند، با این مشخصات این دوربین می‌تواند به عنوان یک دوربین کاملا حرفه‌ای عمل کند. علاوه بر این، در اینجا از یک صفحه نمایش 4.5 اینچی با کیفیت 720p، پردازنده 1.5 گیگاهرتزی و رم 2 گیگابایتی در آن به کار رفته است.

 

image

 

Moto X

 

این گوشی تلاش دوباره موتورولا است که یک پردازنده 2 هسته‌ای با سرعت 1.7 گیگاهرتز با نام S4 در آن قرار دارد، پردازنده گرافیکی قدرتمند این گوشی Adreno 320 است، صفحه نمایش آن 4.7 اینچ از نوع آمولد و کیفیت 720p، رم 2 گیگابایت و دوربین نیز 10 مگاپیکسل است. این گوشی از شارژ از طریق بی سیم نیز پشتیبانی می‌کند.
 

اما مهمترین ویژگی این گوشی این است که به خریداران امکان این را می‌دهد که پیش از خرید ظاهر گوشی را بنابر سلیقه خود طراحی کنند.

 

image

 

Xperia Z1

 

این گوشی ضد آب و ضد گرد وغبار است. در جلوی آن شیشه آبدیده به کار رفته است و در پشت آن نیز سومین نسل گوریلا گلس استفاده شده است، جنس اطراف گوشی نیز از آلومینیوم است. طراحی گوشی نیز بسیار شیک و زیبا است. اما در کنار این ظاهر زیبا و مجکم در داخل این گوشی نیز دنیایی از شگفتی قرار دارد، صفحه نمایش 5 اینچ و کیفیت آن فول اچ دی، پردازنده اسنپدراگون 800 با 4 هسته و سرعت 2.2 گیگاهرتز و رم 2 گیگابایت است. مهمترین ویژگی و برتری این گوشی نسبت به رقبا دوربین 20.7 مگاپیکسلی آن است که سنسور Exmor RS CMOS و لنز G را دارد.

 

image

 

LG G2

 

طراحی متفاوت در دکمه‌های پاور و ولوم باعث شده که این گوشی نیز متفاوت به نظر برسد. فاصله صفحه نمایش تا لبه‌های گوشی تنها 2.65 میلیمتر است که باعث شده این گوشی بسیار زیبا به نظر بیاید و به صفحه نمایش‌های بدون قاب برای گوشی‌های موبایل یک قدم نزدیک تر شویم. اما در داخل گوشی نیز سخت افزار قدرتمندی را می‌بینیم، پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 800 با 4 هسته و سرع 2.26 گیگاهرتز، مر 2 گیگابایتی، صفحه نمایش 5.2 اینچی از نوع IPS و کیفیت فول اچ دی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با قابلیت زوم صدا در حین فیلمبرداری از مهمترین ویژگی‌های این گوشی شیک هستند.

 

image

 

تمام این رقبا سخت افزار‌های قدرتمندی دارند که می‌توانند آیفون 5S را به راحتی کنار بگذارند اما چیزی که همیشه باعث برتری آیفون به رقبا شده است سیستم عامل یکپارچه و بهینه شده آن یعنی iOS است، شاید این رقبا بتوانند از لحاظ سخت افزاری آیفون را مغلوب کنند اما از نظر نرم افزاری کار سختی را پیش روی خود دارند، نظر شما چیست؟

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (273 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱۲
2ta avali hala ye omidi beshon hast vali baqie ro baeid midonam

مهمان

۱۳۹۳/۵/۶
هیج وقت چنین جیزی رو نمینویسن چون که نوت شکست ناپذیره

مهمان

۱۳۹۳/۳/۹
هه نوکیا اون سیب و که معلوم نیست کی گازش زده رو میفرسته قاطی باقالیا 930 رو نگاه کن بعد بگو با دلیل حرف بزن نه رو هوا 1080x1920 پيکسل تعداد رنگ :16 میلیون رنگ = نوکیا ریچ ریکوردینگ یعنی پنج و یک ضبط میکنه اندازه :5 اينچ وزن =سوپر سنسیو تاچ رو هوا بزن رو گوشی کار میکنه با دستکش کار میکنه ساير :Gorilla Glass 3 - ClearBlack = با اهن کار میکنه با پلاستیک نرم کار میکنه با ناخن کار Qualcomm =میکنه بسته یا بازم بگم دوربین کارل زایس عالی رو دس نداره شارژر بیسیم Snapdragon 800- چهار هسته ای سرعت :2.2 Ghz حافظه داخلی : 32 GB RAM :2 GB شما بگو چجوری میخوای نوکیارو حذف کنی خخ باور کنشو که بدرد نمیخوره 20 مگا پیکسل دوربین زمان مکالمه : 11 ساعت 30 دقیقه زمان آماده به کار : 432 ساعت

مهمان

۱۳۹۳/۳/۹
اینا همه جمع شدن یه آیفونو بزنن ایول به آیفون که دنیا دلش میخواد باهاش بجنگه تا حالا دیدین بنویسن گوشیایی که میتونن نوت رو شکست بدن؟

مهمان

۱۳۹۳/۳/۸
فقط apple