خانهاخبار
استفاده از زبان فارسی در تبلیغ اپل برای آیفون 5C

استفاده از زبان فارسی در تبلیغ اپل برای آیفون 5C

۱۳۹۲/۶/۲۲

دیدیم که اپل یک آیفون ارزان قیمت را در کنار آیفون اصلی خود معرفی کرد. بعد از اینکه اپل یک گوشی و یا محصول جدید خود را معرفی می‌کند تبلیغات زیادی برای آن‌ها می‌سازد اما اینبار این تبلیغ یک ویژگی جالب برای ما فارسی زبانان دارد.

 

به گزارش در این تبلیغ، که به نوعی همه گیر بودن آیفون 5C را نشان داده می‌شود از زبان فارسی نیز استفاده شده است، در این تبلیغ مردم دنیا با زبان‌های مختلف نشان داده می‌شوند که در حال صحبت با آیفون 5C هستند، در کنار این زبان‌ها، اپل یک خانم را نیز نشان می‌‌دهد که به زبان فارسی و با گفتن کلمه "سلام" با آیفون 5C خود صحبت می‌کند.

 

شاید بتوان این مورد را به فال نیک گرفت که اپل از این پس برای ایرانی‌ها و فارسی زبانان نیز برنامه‌های خاصی خواهد داشت، به خصوص اینکه چند وقت پیش نیز اپل ایران را از لیست تحریم‌های خود خارج کرد.

 

این ویدئو را در ادامه مشاهده کنید.

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (104 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۶/۲۶
دوستان ما همه میدونیم سلام عربیه. ولی اعراب هیچ وقت کلمه سلام (منظور درود) رو بکار نمیبرن. اونقدی کلمه هست که نگن سلام. پس شایعه نکنید عربیه.

مهمان

۱۳۹۲/۶/۲۶
از طرز گفتنش معلومه ایرانیه

مهمان

۱۳۹۲/۶/۲۶
وای چه چیز عجیبی میتونن حرف بزنند!!

مهمان

۱۳۹۲/۶/۲۵
چرا بعضی ها همش به دنبال حاشیه هستند همین که ایران رو از تحریم ازاد کرد خودش عالیه و در اینده بهتر هم میشه بعضیا فقط بلدند حرف مفت بزنند بخدا خجالت داره تا ایران شما ها رو داره هیچ نمیشه اه

ammohammadi

۱۳۹۲/۶/۲۵
شاید اپل برای ایرانی ها برنامه ای دارد شاید خاطره تلخ مانعت یک فروشنده برای فروش یک اپل از ذهن ایرانی ها پاک بشود