خانهاخبار
آیا آیفون 5S اثر انگشت شما را ذخیره می‌کند؟

آیا آیفون 5S اثر انگشت شما را ذخیره می‌کند؟

۱۳۹۲/۶/۲۱

در حالی که خیلی‌ها از ویژگی سنسور اثر انگشت گوشی آیفون 5S لذت بردند و اپل را تحسین کردند، بعضی از افراد که به حفظ امنیت خود اهمیت زیادی می‌دهند (مانند یکی از همکاران ما در جی اس ام) نگران این موضوع هستند که اپل ناگهان اثر انگشت آن‌ها را در اختیار دیگران نگذارد.

 

به گزارش سخنگوی اپل اعلام کرده است که آیفون 5S هیچ تصویری از اثر انگشت را در داخل دستگاه ذخیره نخواهد کرد و تنها دیتاهای اثر انگشت به صورت کد رمز گذاری شده در داخل پردازنده A7 ذخیره خواهند شد.

 

image

 

این بدان معنی است که اگر کسی حتی بتواند دستگاه شما را حک کند و بتواند داخل پردازنده A7 شود نمی‌تواند اطلاعات اثر انگشت شما را از خارج کند.

 

اپل حتی تمهیداتی در نظر گرفته است تا چنانچه آیفون شما ریبوت شد و یا تا 48 ساعت آنلاک نشد بتوانید با کد رمزی که پیش از این برای آن تعریف کرده‌اید به صورت یک روش دوم قفل گوشی خود را باز کنید.

 

منبع: The Verge

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (34 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۶/۲۹
اپل گند زد با این گوشی جدیدش.هیچ ویژگی خاصی نداشت.اس4 خیلی بهتر ازین هست.این ویژگی هم قبلا تو موبایلای دیگه به کار رفته بود..مرگ بر اپل

مهمان

۱۳۹۲/۶/۲۵
دوستمون راست میگه اپل همه چیز رو با هم در اختیار کار بر قرار میده

مهمان

۱۳۹۲/۶/۲۵
به نام خدايي كه اپل را آفريد

mjmaleki

۱۳۹۲/۶/۲۵
همه ی کسایی که می گن آیفون جاسوسی نیست و حافظ حریم شخصی مشتریاش هست این تست رو انجام بدن و نتیجشو ببینن ابتدا یه نرم افزار چک دقیق میزان دانلود و آپلود مثل : Network Speed رو نصب کنن و سپس با قابلیت Hotspot اینترنت رو از طریق گوشیشون برای یکی از انواع گوشی های اپل به اشتراک بزارن بعد برن توو نرم افزار و میزان اطلاعات ارسالی رو ببینن و کف کنن ضمنا یاد آور می شم تمام گوشی های هوشمند و غیر هوشمند امروزی ارسال اطلاعات دارن من خودم هم اچ تی سی دارم هم سامسونگ ولی این اپل دیگه شورشو در آورده درستی این مطالب رو همون طور که گفتم می تونید براحتی و بدون کمترین هزینه ای خودتون بفهمید و قضاوت کنین و به دروغی شعارهای تبلیغاتی ایمان بیارین !!

مهمان

۱۳۹۲/۶/۲۴
تنها تفاوتش با 5 اینکه یه s بهش اضافه شده. تمام . فقط s advance