خانهاخبار
سیستم عامل تیزن سامسونگ را بر روی گلکسی اس 4 ببینید

سیستم عامل تیزن سامسونگ را بر روی گلکسی اس 4 ببینید

۱۳۹۲/۶/۱۹

شایعات در مورد اینکه سامسونگ قصد دارد ماه بعد در کنفرانس توسعه دهندگان سیستم عامل مخصوص خود با نام تیزن را معرفی کند قوت گرفته است.

 

به گزارش این خبر از زمانی پخش شده است که یک بلاگر روس با نام Eldar Murtazin در صفحه اجتماعی خود این خبر را داده است.

 

با اینکه در حال حاضر رابطه بین گوگل وسامسونگ در حال حاضر بسیار خوب است اما دلایل خوبی وجود دارد که سامسونگ سیستم عامل مخصوص خود را نیز معرفی کند. تئوری قوی که در اینجا وجود دارد این است که گوگل به طور حتم سامسونگ را رها نخواهد کرد زیرا بسیاری از گوشی‌های اندرویدی توسط سامسونگ به فروش می‌رسند، سامسونگ نیز گوگل را رها نمی‌کند اما می‌تواند در کنار غول اندروید از یک غول دیگر به نام تیزن کسب درآمد کند.

 

امروز عکس هایی را دیدیم که سیستم عامل تیزن 3 را بر روی گوشی گلکسی اس 4 نشان می دهد. بر طبق شایعات این سیستم عامل تا سه ماهه اول سال بعد ارائه نخواهد شد.

 

این عکس‌ها را در ادامه ببینید، حال باید ببینیم که سامسونگ این سیستم عامل را معرفی خواهد کرد یا خیر واگر معرفی کند این سیستم عامل همین ظاهر را خواهد داشت یا خیر.

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (40 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۶/۲۱
داره یک اشتباه رو دوبار انجام میده این هم به احتمال زیاد مثل بادا شکست میخوره

مهمان

۱۳۹۲/۶/۲۱
واقعا که خیلی زشته.نه به اون گوشی قشنگ و نه به این سیستم عامل زشت.سامسونگ در باره موفقیت بدست نمیاره مگر اینکه طراحی اون را زیبا تر کنه و متفوت تر از اندروید و ios کنه.

مهمان

۱۳۹۲/۶/۲۱
Ashghaltarin sistem amel androide,kare dorosti dare mikone ke tizeno miare,vali kolan hichkudum bepaye ios7 va os blackberry nemiresan,samsung harkariam kone bazam hamun pelastik saze bayad bere jaru barghisho besaze

مهمان

۱۳۹۲/۶/۲۱
ترکیبی از اندروید و ویندوز اتفاقا چیز جالبی هست اگه از چاقو سویسی منظورم همون اندروید همه کارست سبک تر باشه خیلی خوب میشه بعد واقعا میشه از گوشی 8هسته ای لذت برد

مهمان

۱۳۹۲/۶/۲۱
چقدر خوب میشد سامسونگ سیستم عامل قوی میداد به جای اینکه گوشی میداد اما اگه میزد گوشی هاش خیلی گرون میشد سیستم عامل گلکسی به افتخارش بزن +++++ قشنگه رو