خانهاخبار
یکی از کارمندان سامسونگ تایید کرد؛گلکسی نوت 3 با سنسور اثر انگشت است

یکی از کارمندان سامسونگ تایید کرد؛گلکسی نوت 3 با سنسور اثر انگشت است

۱۳۹۲/۶/۱۳

دیروز در لیستی از برنامه‌های از پیش نصب شده بر روی گلکسی نوت ۳ که به بیرون درز کرده بود دیدیم که برنامه سنسور اثر انگشت نیز در این لیست دیده می‌شود.

 

به گزارش امروز یکی کارکنان بخش تحقیق و توسعه سامسونگ در هند این موضوع را تایید کرده است که بر روی گلکسی نوت 3 از سنسور اثر انگشت استفاده شده است.

 

image

 

این کارمند اعلام کرده که این گوشی دو حالت مختلف را نیز خواهد داشت، در یک حالت اگر گوشی با اثر انگشت خود شما باز شود صفحه شخصی شما بالا خواهد آمد اما اگر گوشی با اثر انگشتی ناشناس باز شود صفحه مخصوص مهمان باز خواهد شد.

 

برای اینکه ببینیم این سنسور به چه صورت کار می‌کند کافی است تا چند ساعت دیگر صبر کنیم، امروز با با دو وبلاگ نویسی زنده سونی و سامسونگ همراه باشید.

 

منبع: phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۲/۳
چرا نظر منو نذاشتي نوت بهترين گوشيههههههههههههههههههههههههههههه

مهمان

۱۳۹۳/۲/۳
گربه دستش به گوشت نميرسه ميگه بو ميده نوت ها بهترين گوشيه من اپلم داشتم اما وقتي اين فبلت رو ديدم عاشقش شدم اپل فقط نون برندشو ميخوره اه دست بردارين ديگه ميخواستين چيكار كنه همه كوشي ها كاركردشون يكيه ديگه ميخواستين فوت كنين تا كار كنه كه تقليد محسوب نشههه

مهمان

۱۳۹۲/۶/۱۳
تو این سایت نظرات سلیقه ای تایید میشه ! انقدر نظر میدم تا روی شما gsm ها کم بشه بابا تایید کنین چه وضعیه ! همین قابلیت به صورت ساده تر در محصولات قدیمی تر موتورولا وجود داشت !

مهمان

۱۳۹۲/۶/۱۳
منتظرم

مهمان

۱۳۹۲/۶/۱۳
ای,خاک برسر کپی کنش کنن