خانهاخبار
اپل دعوتنامه‌ خود برای معرفی آیفون‌های جدید در 19 شهریور را ارسال کرد

اپل دعوتنامه‌ خود برای معرفی آیفون‌های جدید در 19 شهریور را ارسال کرد

۱۳۹۲/۶/۱۲

بالاخره انتظارها به پایان رسید و اپل دعوتنامه‌های خود را ارسال کرد.

 

به گزارش امشب اپل برای برگزاری مراسمی در روز 10 سپتامبر برابر 19 شهریور دعوتنامه خود را ارسال کرد. در این دعوتنامه چیزی نوشته نشده است جز این جمله: "این باید روز همه را درخشان‌تر کند".

 

مطمئن هستیم که این مراسم برای معرفی دو آیفون جدید است. از روی رنگ‌های متنوعی که اپل در دعوتنامه خود به کار برده نیز می‌توان فهمید که اپل آیفون 5C که همان آیفون تقریبا ارزان تر با قاب‌های رنگی متونع است را به طور حتم در کنار آیفون 5S معرفی خواهد کرد.

 

ما در این مراسم را به صورت زنده برای شما پوشش خواهیم داد، بنابراین در 19 شهریور با ما همراه باشید تا ببینیم اپل چه خواهد کرد.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۶/۱۳
خدا استیو جابز و اصول اولیه ای که واس اپل اعلام کرد رو بیامرزه که از وقتی رفت بلافاصله اپل هم شروع به سقوط کرد.یکی از جنس آیفون 5 که دورش هنوز 1سال نشده رنگش رفته .یکی همین اپل پلاستیکی . یکی دیر به دیر معرفی کردن ورژنهای ios که بازار رو به رقبا داد .یکی کپی برداری از سامسونگ در مورد Multi Tasking در ios7 .کیفیت و کارایی appها هم مثل سابق نیست و هم تنوع اندروید رو دیگه نداره و هم خیلی هاش رو می خری می ریزی اصلا دانلود نمی شه یا کلی دروغ دربارش نوشته و وقتی می ریزی می بینی... مشخصا در حال حاضر اپل فقط افتاده دنبال سود بیشتر به هر قیمیتی حتی لگد زدن به اصول و اعتبارش .به عنوان یه مشتری قدیمی محصولات اپل بسیار بسیار متاسفم.

مهمان

۱۳۹۲/۶/۱۳
دمتون گرم! بالاخره Apple میخواد پلاستیک رو بترکونه!!!!!!!!!

مهمان

۱۳۹۲/۶/۱۳
ایول یشالا خوش قیمت باشه .......

مهمان

۱۳۹۲/۶/۱۳
بی صبرانه منتظر اون روزم.

مهمان

۱۳۹۲/۶/۱۳
khoda kone 5s va5c yek chiz bahal bashe