خانهاخبار
عکس با کیفیت از آیفون 5C در بسته بندی فروش

عکس با کیفیت از آیفون 5C در بسته بندی فروش

این گوشی احتمالا در کنار معرفی آیفون 5S معرفی خواهد شد.
۱۳۹۲/۶/۱۲

به زمان احتمالی معرفی آیفون نسل بعدی نزدیک شده‌ایم، گفته می‌شود که در کنار معرفی آیفون 5S آیفون 5C نیز معرفی خواهد شد.

 

دیروز عکس‌هایی از دفترچه راهنما و بسته بندی آیفون 5C منتشر شده بود که کیفیت خوبی نداشتند و باعث می‌شد که نتوان به آن اعتماد کرد.

 

به گزارش امروز عکس‌هایی جدید از این گوشی در سه رنگ آبی و زرد و سفید منتشر شده که آیفون 5C را در بسته بندی آن نشان می‌دهد و آرم اپل نیز با نام گوشی به خوبی مشخص است.

 

image

 

اگرچه نمی‌توان هنوز هم به این عکس‌ها اعتماد کامل داشت اما این عکس‌های جدید و با کیفیت بسیاری از شبهات را از بین می‌برند، نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ شما دوست دارید که یک آیفون در رنگ‌های جذاب داشته باشید؟

 

image

 

image

 

image

 

 

 

منبع: ctechcn

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (28 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۶/۱۶
اصلا خوب نیست

مهمان

۱۳۹۲/۶/۱۴
استیوجاب که رفت اپل هم به باد رفت

مهمان

۱۳۹۲/۶/۱۳
خدا استیو جابز و اصول اولیه ای که واس اپل اعلام کرد رو بیامرزه که از وقتی رفت بلافاصله اپل هم شروع به سقوط کرد.یکی از جنس آیفون 5 که دورش هنوز 1سال نشده رنگش رفته .یکی همین اپل پلاستیکی . یکی دیر به دیر معرفی کردن ورژنهای ios که بازار رو به رقبا داد .یکی کپی برداری از سامسونگ در مورد Multi Tasking در ios7 . مشخصا در حال حاضر اپل فقط افتاده دنبال سود بیشتر به هز قیمیتی حتی لگد زدن به اصول و اعتبارش .به عنوان یه مشتری قدیمی محصولات اپل بسیار بسیار متاسفم.

مهمان

۱۳۹۲/۶/۱۳
گه اپل بخواهد این راه را در پیش بگیرد مانند برندهای معمولی می شود و دیگر به عنوان برند برتر بازار شناخته نمی شد .

مهمان

۱۳۹۲/۶/۱۳
tane stive jubse bozorg tu gur milarze ba in karashun,un az bargh gereftegio marg inam az asbab bazi,injuri bacheha ba ina bazi mikonan,ma ham majbur mishim berim gushi ashghalaye dge begirim