خانهاخبار
سامسونگ تایید کرد:13شهریور گلکسی نوت 3 و ساعت هوشمند سامسونگ معرفی خواهند شد

سامسونگ تایید کرد:13شهریور گلکسی نوت 3 و ساعت هوشمند سامسونگ معرفی خواهند شد

۱۳۹۲/۶/۵

به خاطر دارید که اعلام کردیم سامسونگ در روز 13 شهریور مراسمی را برگزار خواهد کرد و در این مراسم به احتمال قوی گلکسی نوت 3 و ساعت هوشمند خود را معرفی خواهد کرد. اکنون برای اینکه بتوانید باور کنید در این مراسم این دو گجت معرفی خواهند شد به دنبال تاییدیه رسمی سامسونگ هستید؟

 

به گزارش اکنون شما این تاییدیه سامسونگ را دریافت کردید، معاون اجرایی کمپانی سامسونگ Lee Young-hee تایید کرده که در این مراسم علاوه بر معرفی گلکسی نوت 3 شاهد معرفی ساعت هوشمند سامسونگ با نام Galaxy Gear نیز خواهیم بود. همچنین Lee Young-hee اعلام کرده که ساعت سامسونگ صفحه نمایش خمیده ندارد و بر روی آن سیستم عامل اندروید نصب خواهد بود.

 

image

 

تمام چیزهایی که تا الان تایید شده‌اند همین‌هایی بودند که برای شما ذکر کردیم، اما اگر بخواهیم در مورد شایعات نیز صحبت کنیم باید بگوییم ساعت سامسونگ در دو رنگ ارائه خواهد شد و به بلوتوث و NFC نیز مجهز است.

 

گلکسی نوت 3 یک فبلت با صفحه نمایش 5.8 اینچی با کیفیت فول اچ دی است، پردازنده آن 4 هسته‌ای و یا 8 هسته‌ای خواهد بود، رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و اندروید 4.3 از دیگر مشخصات احتمالی این فبلت خواهند بود.

 

اما به هرحال بهتر است تا 13 شهریور صبر کنیم تا بار دیگر این شایعات مانند صفحه نمایش خمیده برای ساعت سامسونگ اشتباه درنیاید، برای اطمینان از درست بودن یا نبودن این شایعات با همراه باشید.

 

منبع:  Sam Mobile

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۶/۷
ای کاش عکس ساعت توضیح بیشتری در مورد ساعت میدادین

مهمان

۱۳۹۲/۶/۵
حرف نداره.......... خدا کنه زودتر بیاد فقط........

مهمان

۱۳۹۲/۶/۵
نوت 3خیلی تغییرکرده واقعا خوشگله

مهمان

۱۳۹۲/۶/۵
فوق العاده! فقط سامسونگ

مهمان

۱۳۹۲/۶/۵
4 هسته ای یا 8 هسته ای؟ به نظر بنده اشتباه بزرگی هست که خانواده نوت دچار دوگانگی بشه و نوت 3 رو با دو نژاد 4 هسته ای و 8 هسته ای وارد بازار کنه! اگر قرار باشد 4 هسته ای باشد پس لازم نیست رم رو به 3 ارتقا بدهد چون ابن کار روی نوت 2 تجربه کردیم.... احتمال زیاد اگر قرار باشد 4k به این فبلت اضافه بشه پس حتما باید 8 هسته ای با رم 3 بشه و باتری فوق العاده قوی تر بشه چون همه چی دو برابر شده و حتی صفحه نمایش 0.3 بزرگتر شده !!! و باید فقط با دو حافظه 128 و 64 گیگابایتی عرضه بشه!!! اما فکر نکنم بیان 128 گیگ رو عرضه کنن چون تعادل قیمت بهم میخوره و مشتری کمتر میشه و سیاست اینه که همه خوبی ها رو به یک گوشی ندن و خوبی ها پخش بشه ..... یاعلی....حسین اکبری