خانهاخبار
گلکسی نوت 3 با فیلمبرداری 4K ارائه خواهد شد

گلکسی نوت 3 با فیلمبرداری 4K ارائه خواهد شد

۱۳۹۲/۶/۵

شایعات بیشتری هر روز از گلکسی نوت 3 شنیده می‌شوند، این امر عادی است زیرا هر روز به معرفی این گوشی هوشمند سامسونگ نزدیک‌تر می شویم.

 

به گزارش امروز شایعات در مورد قابلیت‌های صوتی و تصویری این گوشی است، بر طبق گزارشی از The Korea Economic Daily گلکسی نوت 3 به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند با کیفیت 4K یا همان 3840×2160 پیکسل فیلمبرداری کنند. همچنین می‌توانند موزیک‌های 24-bit/192KHz را بر روی نوت 3 پخش کنند.

 

همه پشتیبانی از کیفیت صدای بهتر را دوست دارند، اما در مورد فیلمبرداری سوال اینجاست که آیا این کیفیت فیلمبرداری برای یک گوشی نیاز است؟ یا صفحه نمایش کنونی گوشی‌ها می‌توانند این کیفیت را نشان دهند و یا اینکه اصلا گوشی‌های هوشمند در داخل خود فضای کافی برای ذخیره ویدئوهایی با این کیفیت را دارند؟

 

به هرحال نمی‌توان جلوی پیشرفت تکنولوژی را گرفت و حتی اگر آن تکنولوژی در یک گجت نیاز نباشد راه خود را باز خواهد کرد، برای اینکه به طور 100 درصد از این بابت اطمینان حاصل کنیم کافی است تا 13 شهریور صبر کنیم.

 

منبع: Sam Mobile

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

Hosseinf7

۱۳۹۴/۱۱/۶
سونی خیلی داره تا به سامسونگ برسه...تازه با همون دوربین 20.7 مگاپیکسلیش خیلی تاره من خودم z2 داشتم از دستم افتاد خورد خاک شیر شد...کسایی که سونی دارن انگار شیشه دارن مواظب باشی بیوفته زمین خاکشیر میشه?سی پی یو زد وان هم که به گرد نوت 3 نمیرسه?نوت 3 فبلت هستو نباید انتظار دوربین 50 مگاپیکسلی ازش داشت...اگه میخوای عکس بگیری برو دوربین بخر به حر حال سومی به گرد سامسونگ نمیرسه و تو رده بندی صد شرکت اول جهان
سامسونگ هفتمه و سونی اصا پیداش نیست(زیر 100)پس همچین حرفی نزن...سامسونگ هیچوقت تو کف سونی با سری مختلف z1 تا z5 که فرقشون اصا معلوم نیست و زرتی زرت گوشی میزنه نمیمونه?

مهمان

۱۳۹۲/۶/۵
تو جفت پردازنده قرار باشه یا فقط اسنابدرگون 800

مهمان

۱۳۹۲/۶/۵
ولی واقعا دم سونی گرم ایکسپریا زد وان با دوربین 21 مگا پیکسلی ارائه میشه اونوقت سامسونگ هنوز تو کف دوربین 13 مگا پیکسلی مونده اینو هم بگم که سامسونگ حالا حالاها مونده یه سونی برسه...

مهمان

۱۳۹۲/۶/۵
و باز تقلیدی دیگر از این برند پلاستیکی

مهمان

۱۳۹۲/۶/۵
سلام آره به نظر من نیازه!!! من خودم نوت 2 دارم... و از 2 ویژگیش یکم مناسب نیست: 1- کیفیت عکس برداری و فیلم برداری بسیار در شب ضعیف هست و مثلا وقتی شبها میرین پارک اصلا نباید توقع داشته باشید که الان میتونید عکس بگیرید...اما در روز واقعا کیفیت عالی داره.... 2- وقتی عکس میگیرید و میخواید روی تلوزیون خانگی بزارید و نگاش کنید، وضوح خوبی نداره و شطرنجیه تقریبا... ( اما روی صفحه نمایش گوشی عالیه) به نظر من اگه ویژگی 4K عملی بشه ، این مشکل هم حل میشه... به نظر بنده سامسونگ یه اشتباهی توی اطلاع رسانیش کرده! قبل از اینکه نوت 3 معرفی بشه، اومده میگه میخوام گلکسی اس 5 رو با دوربین 16 مگاپیکسلی معرفی کنم!!! و این خبر باعث میشه طرفداران سری نوت ، گلکسی نوت 3 رو نخرن و بزارن تا اس 5 بیاد!!! و تنها راه واسه حفظ نوت 3 اینه که بگه ، فیلم برداری 4K فقط مخصوص سری خانواده نوت خواهد شد!!! تا طرفداران نوت باقی بمانیم!!! یاعلی... حسین اکبری